וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאנובנסה נרגשת לקראת ברצלונה: "אירוע היסטורי עבור העיר שלנו"

אלופת אירופה תתארח ביום ד' בגביע (21:30) אצל הקבוצה מהליגה השלישית שמייצגת עיירה קטנה באקסטרמדורה. טאפיה הנשיא: "בחלומות הכי פרועים שלי לא דמיינתי דבר כזה". בארסה תגיע בסגל משני

אחרי שצלחה בשלום את מחזור הליגה האחרון עם 1:3 על אייבר בקאמפ נואו, ברצלונה תצא ביום רביעי למשחק חוץ בגביע מול ויאנונבנסה, קבוצה קטנה מהליגה השלישית שנמצאת בטירוף לקראת המשחק הזה ולכבוד המפגש מול אלופת אירופה הוסיפה יציעים והגדילה את תכולת האצטדיון שלה מ-3,000 מקומות ל-11,000 מושבים שיהיו מלאים לחלוטין במשחק הזה.

ויאנובנסה הוא מועדון קטן שנוסד רק ב-1992 והמשחק הזה, מיותר לציין, הוא המרגש והגדול ביותר שלו מאז היווסדו. חוסה מאריה טאפיה נשיא המועדון הביע את התרגשותו לקראת המשחק ואמר: "בחלומות הכי פרועים שלי לא דימיינתי דבר כזה. עבורנו זה ללא ספק הרגע הכי שמח. לשחק מול אלופת ספרד ואלופת אירופה יהיה אתגר נהדר. עבור העיר שלנו זה אירוע היסטורי. בכל פינה בעיר מדברים על המשחק הזה".

ניימאר לואיס סוארס ברצלונה חוגגים שער. רויטרס
אוהדי ויאנובנסה לא יזכו לראות אותם. סוארס וניימאר/רויטרס

לואיס אנריקה מצידו, ינצל את המשחק הזה כדי לתת מנוחה לשחקני המפתח שלו והוא פרסם סגל משני למשחק הזה שלא כולל את לואיס סוארס, ניימאר, חאבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה, קלאודיו בראבו וגם אנדרס אינייסטה וליאונל מסי הפצועים. מי שכן נכללים בסגל וצפויים גם לקבל דקות הם ארבעה שחקנים מקבוצת המילואים של ברצלונה - ג'רארד גומבאו, סרג'י סאמפר, אייטור וקאפטום.

המאמן התייחס למשחק הזה ולסגל החסר ואמר: "אני מוגבל משום שאני חייב לרשום שבעה שחקנים מהקבוצה הראשונה, אחרת הייתי נותן מנוחה ליותר שחקנים". המאמן התייחס גם לעובדה שיש גומלין בשלב כה מוקדם של הגביע ואמר: "הייתי שמח אם היה משחק אחד כדי להקטין את לוח המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully