וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: מכבי ראשון לציון גברה 81:92 על קאלב האסטונית

28.10.2015 / 18:30

הקבוצה של שרון דרוקר שיחקה טוב בהתקפה, והצליחה לרשום ניצחון ראשון במפעל למרות משחק הגנתי רע. כריס רייט (25 נק') ומארק ליונס (20 נק') הובילו את הכתומים, ג'וש בון קלע 18 בצד השני

דריל מונרו, מכבי ראשון לציון. האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
דאבל דאבל. מונרו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון פתחה הערב (רביעי) את היורופקאפ עם ניצחון חוץ 81:92 על בי. סי קאלב האסטונית. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים, כששתי הקבוצות מציגות הגנה פשוט נוראית. אף קבוצה לא הצליחה לייצר סטופים, ומנגד, קלעה באחוזים טובים בהתקפה.

התעלות של כריס רייט ואבי בן שימול בדקות הסיום נתנו לשרון דרוקר ניצחון חשוב ופתיחה טובה ברגל ימין. רייט הוביל את המנצחת עם 25 נקודות, מארק ליונס הוסיף 20. בן שימול היה מצוין גם הוא עם 17. ג'וש בון הוליך את האסטונים עם 18 נקודות. אקס ברק נתניה, מרקו קילינגסוורת', קלע 7 נקודות למפסידה.

הפורוורד רומרו אוסבי, שערך את הופעת הבכורה שלו בליגה בניצחון על מכבי קרית גת שלשום, לא שיחק לאחר שנרשם מאוחר, ויערוך את הבכורה שלו באירופה בשבוע הבא במשחק הבית נגד אנייסי קרסניורסק. הקבוצה הרביעית בבית היא אקדמיק סופיה, כשמתוך ארבע הקבוצות, שתיים תעפלנה לשלב הבתים השני.

הכתומים, שפתחו את העונה בצורה מצוינת בליגה עם מאזן 0:3, חזרו לאירופה אחרי תשע עונות, כשבפעם האחרונה הודחו בשלב הבתים המוקדם של היורוקאפ. במשחק המקביל בבית של הכתומים, גברה איינסי קרסניורסק על אקדמיק סופיה 68:75.

קלעו למכבי ראשון לציון: כריס רייט 25, מארק ליונס 20, אבי בן שימול 17ף דריל מונרו 12 (12 ריבאונדים), שון דאוסון 7, עידן זלמנסון 4, טוני יאנגר 3, גולן גוט 2 וניצן חנוכי 2.

קלעו לקאלב: ג'וש בון 18 (8 ריבאונדים), בראנדיס ריילי-רוס 17, גרגור ארבט 16, רולאנדס פריימאניס 12, מרקו קילינגסוורת' 7, ריין ואיידמן 6, סטן סוק 3 ואריק קידוס 2.

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
משחק סולידי. שון דאוסון/מגד גוזני

רבע 1

ראשון לציון פתחה את המשחק בצורה מהוססת ואיפשרה לגרגור ארבט לקלוע מכל פינה ולהוליך את האסטוני ליתרון מבטיח בפתיחה. דקות טובות של כריס רייט ואבי בן שימול הפכו את התוצאה ליתרון בסוף הרבע. 21:23 לראשל"צ בסוף הרבע הראשון.

רבע 2

החורים בהגנות המשיכו משני הצדדים. אבי בן שימול ומארק ליונס חגגו מצד אחד, בון וריילי-רוס עשו זאת בצד השני, מה שהוביל לתוצאת מחצית גבוהה מאוד. 41:46 לראשל"צ במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
אין הגנה. דרוקר/מגד גוזני

רבע 3

שתי הקבוצות פשוט שכחו איך לשמור. כריס רייט ניצל זאת בצד של ראשון לכמה סלים קלים, בעוד ארבט התעורר והמשיך ביכולת שלו מהדקות הראשונות. אף קבוצה לא הצליחה לברוח וסל רדף סל כשהיכולות ההגנתיות פשוט לא היו קיימות. שוויון 64:64 בסוף הרבע השלישי.

רבע 4

כריס רייט המשיך במטווח הפרטי שלו, אך ריילי-רוס נכנס גם הוא טוב לעניינים. ההגנות המחוררות היו שוב סיפור הרבע כשאף קבוצה לא הצליחה לעשות סטופים רצופים ולפתח מומנטום. ברגעי הסיום, היו אלה אבי בן שימול, שון דאוסון וטוני יאנגר שקלעו שלושה סלים ללא מענה והצליחו לשמור בהגנה כדי להשיג את הסטופים והניצחון. 81:92 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully