וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החששות התאמתו: רביב לימונד סובל מקרע במפשעה וייעדר כחודש

27.10.2015 / 21:12

הכוכב של האדומים נפצע בהפסד למכבי חיפה ועבר בדיקת אולטרסאונד, לאחריה נשלח לחודש ללא פעילות. בקבוצה מגבים את ג'ון וויליאמסון: "נגד נהריה נראה כבר שחקן אחר"

one

בווידאו: תקציר המשחק בין מכבי חיפה להפועל תל אביב

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) את הפסדה השני בשלושת מחזורי הפתיחה, כשנוצחה 70:64 ברוממה על ידי מכבי חיפה. הקבוצה של עודד קטש רשמה קאמבק במהלך הרבע הרביעי, בו ברחו הירוקים ליתרון 9, אבל סדרה של החלטות לא טובות, ביניהן עבירה טכנית שנשרקה כנגד ספסל הקבוצה לאחר שקטש לא התחשב בחוק הרוסי, נתנו בסופו של דבר את הניצחון לקבוצה הביתית.

אלא שההפסד לחיפה לא היה הצרה היחידה שנפלה על האדומים אמש. הגארד רביב לימונד, שפתח את העונה בצורה טובה, נפצע במהלך המחצית השנייה במפשעה ולא חזר לשחק. השחקן עבר בדיקת אולטרסאונד במטרה לאבחן את חומרת הפגיעה, בה התגלה כי קיים קרע שישבית אותו לתקופה של כחודש.

מי שלא נראה אתמול טוב היה הסנטר ג'ון וויליאמסון, שערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה אחרי שהתאושש מפציעה בברך. וויליאמסון קלע רק 2 נקודות ב-17 דקות, והתיאום שלו עם חבריו היה נראה לוקה בחסר, "הוא רק חזר להתאמן באופן מלא בשבוע שעבר", אמר אחד מאנשי הקבוצה על היכולת של שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה, "אין ספק שזאת לא היכולת שלו, ולא היכולת שאנחנו מצפים ממנו. בשבוע הבא נגד נהריה מאמין שנראה כבר שחקן אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully