וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויקוביץ' בראיון בסרביה: "אעזוב את מכבי חיפה כבר בינואר"

27.10.2015 / 13:14

השוער חשף בסרביה את כוונותיו לעזוב את הקבוצה כבר בחלון ההעברות הקרוב: "המו"מ מול ההנהלה ארך כארבעה חודשים, הם פתאום שינו את דעתם. זהבי מרוויח כפול ממני, אך החלטתי להישאר בגלל האוהדים". בקבוצה מעריכים: סטויקוביץ' מנסה להפעיל לחץ כדי לקבל חוזה חדש

one

בווידאו: ה-0:4 הגדול של מכבי חיפה על הפועל עכו

ביום ראשון האחרון דיווחו בסרביה כי השוער ולדימיר סטויקוביץ' יעזוב את מכבי חיפה בינואר. היום (שלישי), יומיים בלבד לאחר אותו דיווח, מאשר שוער הירוקים את הידיעה, לפיה הוא אכן יעזוב את הקבוצה כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

"למה אני לא ממשיך? זה פשוט: לא הגעתי להסכמות עם ההנהלה בנוגע להארכת החוזה שלי. המשא ומתן מולם ארך כארבעה חודשים, אך ראשי מכבי חיפה החליטו לפתע לשנות את דעתם. ערן זהבי שמשחק במכבי תל אביב מרוויח כפול ממני, אבל נשארתי בגלל האוהדים, זאת למרות הצעות מאנגליה ומטורקיה".

השוער הוסיף: "אני מודה לאוהדים על התמיכה האדירה, רק בגללם נשארתי. לעולם לא אשכח אותם, לא משנה לאן אלך. עצוב לי שלא זכיתי עם המועדון הכי גדול בישראל בתואר, זה בוודאי העיב על היחס עם האוהדים".

בחיפה ממשיכים לטעון כי הם לא מנהלים משא ומתן עם השוער. סטויקוביץ', כך מתברר, ביקש העלאה בשכר לפני מספר שבועות אולם מאז הצדדים לא נפגשו. ההערכה בקבוצה היא שמדובר בחלק ממשא ומתן ולחץ שהשוער מנסה להפעיל כדי לקבל חוזה חדש.

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
נכנסו ללב של השוער. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully