וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בסרביה: ולדימיר סטויקוביץ' יעזוב את מכבי חיפה בינואר

25.10.2015 / 18:12

לטענת אחד האתרים בסרביה, הירוקים לא הצליחו להגיע לסיכום עם השוער על הארכת חוזהו והוא מתכוון לעזוב את ישראל כבר בחלון ההעברות הקרוב. "זו מכה עבור האוהדים שהתאהבו בו", נכתב. תגובת המועדון: "מדובר בברווז עיתונאי"

one

האם השוער ולדימיר סטויקוביץ' יעזוב בקרוב את מכבי חיפה? לפחות על פי דיווחים בתקשורת הסרבית, אלו הם פני הדברים. באתר "מוצרט ספורט" בסרביה נטען כי המגעים בנוגע להארכת החוזה בין השוער הבינלאומי למכבי חיפה מעבר לעונה הבאה, נקלעו למבוי סתום, ולכן סטויקוביץ' החליט כי עליו לשנות אווירה.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
אהוב האוהדים יעזוב? ולדימיר סטויקוביץ'/ברני ארדוב

בידיעה נכתב: "מדובר במכה קשה עבור אוהדי מכבי חיפה, אצלם סטויקוביץ' נחשב לאחד השחקנים האהובים והדומיננטיים, ואף נבחר לשחקן העונה שעברה... סטויקוביץ' נקרא למשרדי המועדון לפני כמה שבועות לצורך משא ומתן על חוזה חדש, אבל המגעים הוקפאו בשלב מסוים ועל כן סטויקוביץ' מתכוון לחפש לעצמו קבוצה חדשה בינואר".

בסרביה טענו כי לסטויקוביץ' היו במהלך הקיץ כמה אופציות לעזוב את ישראל, אבל הוא החליט להישאר בעיקר בגלל החיבור לאוהדים והתמיכה הפומבית שקיבל מהם. כעת, על פי הכתבה, הליגה הטורקית עשויה להיות היעד הבא של השוער בן ה-32, שהגיע למכבי חיפה בקיץ 2014 וברזומה שלו 64 הופעות במדי נבחרת סרביה.

ראוי לציין כי באפריל האחרון הופיעו דיווחים דומים בתקשורת הסרבית, כולל ציטוטים בשמו של סטויקוביץ' כי הוא מעוניין לעבור לקבוצה גדולה יותר. השוער, אגב, הכחיש אז את הידיעות כמה ימים לאחר מכן.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "מדובר בברווז עיתונאי, לשוער חוזה עד עונת 2017/18 ולמועדון אופציה לעונה נוספת מעבר לכך. אין לנו שום כוונה לוותר על השוער".

נציגת השחקן ויקי וקנין מסרה בתגובה: "יש לסטויקוביץ' חוזה לעוד עונה וחצי. האם יחליטו להאריך לו את החוזה? הכדור בידיים של מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully