וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים למוריניו גיששו עבורו בפ.ס.ז' ואינטר, גם מונאקו בתמונה

התקשורת העולמית עוסקת בהרחבה בעתידו של הפורטוגלי. בצ'לסי כבר דנים בהשלכות הכספיות של פיטורים של המאמן, שחקנים בקבוצה משוכנעים: "זו לא שאלה של אם הוא יפוטר, אלא של מתי"

צילום מסך

"שחקנים רבים בצ'לסי כבר משוכנעים שעתידו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי הוכרע ומדובר בשאלה של מתי הוא יפוטר, ולא האם הוא יפוטר - כך על פי דיווח ב"מירור". החל מהרגע אתמול בו נודע שמאמן האלופה האנגלית שוב יעמוד לדין בגין התנהכגות לא הולמת, תקשורת הספורט בלא מעט מקומות בעולם עוסקת בקדחתנות בסימני השאלה הגדולים מעל ראשו של הפורטוגלי, וכמעט כולם תמימי דעים: הוא לא יסיים את חוזהו בסטמפורד ברידג'.

"המיוחד" חווה תקופה לא טובה, אותה הוא אף הגדיר לא מזמן כ"קשה ביותר בקריירה שלי". אלו לא רק התוצאות על הדשא, אלא גם הריב המתוקשר עם הרופאה אווה קרניירו והפיוזיותרפיסט ג'ון פרן, הביקורות הבלתי נגמרות על השופטים, האש לכיוון עיתונאים ופרשנים.

אווירת מלחמה כללית, שבזמן ההידרדרות המקצועית נראית כקיצונית אפילו במונחים של מוריניו, גם גורמת לתחושות של אי נוחות בקרב השחקנים. ב"מירור" סיפרו שהרבה מהם הרגישו שהכרטיס האדום לנמניה מאטיץ' בהפסד לווסטהאם היה מוצדק, ושהם לא הבינו מדוע מוריניו התעמת עם השופט.

על פי חלק מההערכות שנעשו בהתאם לתקדימים מהעבר, ההעמדה הקרובה של מוריניו לדין, עלולה להסתיים עם הרחקה מחמישה משחקים. השעיה ארוכה שלו תוכל להוות קטליזטור בהחלטה של צ'לסי לפטר אותו.

על פי ESPN, בקומת ההנהלה כבר החלו לקיים שיחות על האפשרות לפטר את מוריניו, כשהאלמנט המרכזי שנבחן הוא זה הכלכלי; הרי צ'לסי תצטרך לשלם לו פיצויים בגובה של כ-30 מיליון ליש"ט אם תראה לו את הדרך החוצה. המאמן הפורטוגלי אגב, לא צפוי לוותר על חוזהו הגבוה וזו אחת הסיבות להיסוס של המועדון בנוגע לפיטורים שלו באמצע העונה.

ב"אינדיפנדנט" טוענים שגורמים מטעמו של המאמן כבר החלו לבדוק עבורו את האפשרות לאמן בעונה הבאה את פ.ס.ז' או אינטר, בעוד ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שגם מונאקו בתמונה. מבחינת צ'לסי, המועמד המבוקש ביותר להחליף את מוריניו הוא פפ גווארדיולה.

כל ההערכות והדיווחים הללו, מביאים לאפשרות שמוריניו כן יגמור את העונה בצ'לסי, אבל יעזוב מיד בסיומה ליעד הבא שלו. בזמן הזה הקבוצה הלונדונית גם תוכל להתחיל לנהל מו"מ עם מאמן אחר שלא יהיה פנוי עד חודש יוני - למשל גווארדיולה. חשוב לציין שמבחינה כספית, אם מוריניו יקבל חוזה גבוה בקבוצה אחרת, הוא כנראה יוותר על הדרישה לקבל את מלוא חוזהו בצ'לסי ויסתפק בפיצוי סמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully