וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: יאסין ברהימי לא יגיע עם פורטו למשחק נגד מכבי תל אביב

הקשר האלג'יראי שהגעתו לישראל הוטלה בספק בגלל מניעים פוליטיים, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ונצטווה לנוח כשלושה שבועות. ייעדר גם משני משחקי ליגה אחרי שנפצע נגד בראגה

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים

יאסין ברהימי לא יגיע עם פורטו למשחק שלה נגד מכבי תל אביב בליגת האלופות ביום רביעי הבא (4.11). הקשר האלג'יראי שהיה אחד מהשחקנים הבולטים של קבוצתו ב-0:2 על הצהובים בשבוע שעבר, עבר אתמול (שני) בדיקות מהן עולה שהוא זקוק למנוחה בת כשלושה שבועות בגלל פציעה בשריר הירך האחורי.

מאז הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, הגעתו של ברהימי האלג'יראי לישראל הוטלה בספק בגלל מניעים פוליטיים - אם כי לא בצורה רשמית. השחקן ובעיקר פורטו, התעלמו מסימני השאלה הללו ודחו את הפתרון עד שתגיע ההתמודדות בחיפה, אולם כעת נראה שהפציעה של הקשר "פתרה" עבורו את הבעיה.

יש לציין כי לאחר שברהימי כבש שער מול מכבי תל אביב לפני שבוע, בתקשורת האלג'יראית חגגו את ההישג וציינו ש"הוא התגרה במכבי תל אביב כשהשתטח על כר הדשא והודה לאללה. עדיין לא ברור אם יגיע למשחק בישראל", ונכתב כי "למרות שלא רצה לשחק מול האויב הציוני, ברהימי נדרש לעשות זאת".

ברהימי הוחלף במהלך ה-0:0 של פורטו נגד ספורטינג בראגה ביום ראשון והוא ייעדר גם ממשחקי הליגה נגד אוניאו מדיירה ו-ויטוריה סטובאל. בנוסף, הוא בספק לצמד המשחקים של נבחרת אלג'יריה נגד טנזניה במוקדמות מונדיאל 2018, אם כי נראה שהוא יוכל לשחק במשחק השני שיתקיים ב-17 בנובמבר.

שחקן פורטו יאסין ברהימי מול שחקן מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'. AP
הבעיה "נפתרה". ברהימי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully