וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "מבסוט מהאופי והיכולת". קטש: "איבודי הכדור הכריעו"

26.10.2015 / 23:39

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהניצחון הדחוק על הפועל תל אביב, בלייזר הוסיף: "אנחנו באים לשחק כל משחק באגרסיביות". נהריה הפתיעה את אילת: "סימנו אותנו כיורדת הבטוחה, לא אהבנו את זה"

צילום ועריכה: רמי הדר

המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני), כאשר מכבי חיפה גברה במשחק המרכזי 64:70 על הפועל תל אביב.

מאמן המנצחת, רמי הדר, סיכם: "אני מבסוט מהאופי והיכולת להחזיק מעמד בלחץ, ללחוץ על הכדור כל המשחק. ורגאס הוא המנהיג של מכבי חיפה, אני מאוד אוהב איך שהוא משחק ועוד יותר, איך שהוא מתנהג". עוז בלייזר הוסיף: "אנחנו באים לשחק כל משחק באגרסיביות. תענוג לשחק עם החבר'ה האלה. רמי הדר נותן לי המון ביטחון לשחק כמו שאני יודע. נותנים לי הרגשה טובה ואת הבמה". עודד קטש, מאמן האדומים, אמר: "הנתון שהכריע היה 21 איבודי כדור שלנו. כל רגע שאתה חולם, שניים שלהם קופצים ולוקחים לך את הכדור. כדי לנצח משחק כזה, צריך אקסטרה ריכוז".

במשחק נוסף, נהריה ניצחה עם הבאזר של ההארכה 84:86 דרמטי את סגנית האלופה אילת. אריק אלפסי חגג: "שמח ששיחקנו כדורסל טוב ומהנה. היינו יכולים לנצח לפני ההארכה, השחקנים גילו אופי וקיבלו החלטות טובות". ניב ברקוביץ' הוסיף: "סימנו אותנו כיורדת הבטוחה, לא אהבנו את זה וזה נותן לנו דרייב להצליח. אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה". המאמן המפסיד אריק שיבק סיכם: "השארנו 14 נקודות על הקו ובסוף היה לחץ. ביתרון ארבע בהארכה עשינו שתי שגיאות רצופות וזה הפסד כואב מבחינתנו".

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
נהנה מהניצחון. הדר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully