וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: איבן אסקה חתם בקבוצה עד לסיום העונה

26.10.2015 / 22:08

למרות הניצחון על בני הרצליה, בנס ציונה החתימו את הפורוורד, ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד, ושיחררו את רוסקו סמית'. גורקה: "הופעה מחפירה". זילברשטיין: "היינו אגרסיביים ונחושים".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי. זילברשטיין/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה גברה הערב (שני) 86:98 על בני הרצליה, אך בשתי הקבוצות לא מרוצים מהסגל ומתחילות לבצע שינויים.

נס ציונה החתימה כבר הערב את הפורוורד איבן אסקה עד לתום העונה. אסקה, ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד ונחתך לפני תחילת העונה מאלבה ברלין, סיכם כבר ביום שישי במועדון, אך בקבוצה שמרו זאת בסוד כדי לא לפגוע במוטיבציה של רוסקו סמית', שנקרא לשיחה עם היו"ר יניב מזרחי והמנכ"ל עופר ברקוביץ' מיד לאחר המשחק, שם נודע לו שהוא משוחרר.

בצד השני, בהרצליה שוקלים לבצע שינויים בסגל, כשייתכן שאחד הזרים - ג'מאר סמואלס או סטיבן דניס, ישלמו את המחיר. מעמדו של המאמן מיקי גורקה לא עומד על הפרק בשלב הזה.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ברני ארדוב
מאוכזב. גורקה/ברני ארדוב

גורקה אמר לאחר המשחק: "הצורה שבה התחלנו הייתה מזעזעת ואני עוד עדין. זה היה שבוע האימונים הכי טוב שלנו מתחילת השנה, ואני מודה שאין לי הסבר לאיך שנראינו ברבע הראשון. אחת המטרות שדיברנו עליהן זה לעצור את נס ציונה על אזור 70 נקודות, וקיבלנו 98 ויכולנו לקבל יותר. זאת הייתה הופעה מחפירה שלנו, צריך לעשות חושבים איך להוציא את הקבוצה מהבוץ. אני מאמין בקבוצה הזאת, אני חושב שהיא יכולה להראות הרבה יותר טוב, ואני מאמין שהשבוע או השבועיים הקרובים יהיו המבחן שלנו".

יובל נעימי התייחס למשחק: "יש לנו קבוצה טובה שעובדת קשה בכל יום, צוות אימון מצוין, ואני שמח שהראינו את זה. אני שחקן שאוהב לחיות את המשחק ואוהב את הטראש טוק. היה לי בית בירושלים, היה לי מצוין בהרצליה, וגם באילת, אנשים מאוד חמים בליגה הזאת, הקבוצות רובן שוות. הסגל הישראלי שלנו מצוין והדבר הכי חשוב שיש לנו היררכיה, כל השחקנים יודעים את המקום שלהם. החיבור שיש לנו בין הישראלים לזרים הוא מה שיוביל אותנו רחוק, אנחנו עובדים קשה ביחד, ואני מקווה שנראה את זה גם במשחקים הבאים".

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין אמר: "ציפיתי שנבוא אחרת, היינו מאוד נאיביים בשני המשחקים הראשונים, והיום בהתחלה באנו אגרסיביים ונחושים, מאוד חדים ויודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. החבר'ה נענו לאתגר ועשו עבודה יוצאת מן הכלל היום, ניצחון מאוד חשוב. יחסי הכוחות נגד ירושלים בשבוע הבא ברורים, אנחנו אנדרדוג, הניצחון במשחק ההכנה הופך אותנו לאנדרדוג יותר גדול, יביא אותם ברמת עירנות יותר גדולה, לא נוותר בשום משחק. נבוא, נכין את עצמנו כמו שצריך, יש עוד הרבה דברים שאנחנו צריכים לתקן ולשפר, נבוא למשחק הזה כמו שאנדרדוג צריך לבוא, לנשוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully