וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס ישחק מול שיקגו, דיוויד בלאט: "נהיה זהירים איתו"

כוכב קליבלנד שהחמיץ כמעט שבועיים מטרום העונה בשל פציעה יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה מול הבולס: "אני מרגיש טוב ומוכן לצאת לדרך". לאב: "עכשיו הגיע הזמן להתחיל בדבר האמיתי"

AP

לברון ג'יימס אישר הערב (שני) כי ייקח חלק במשחק פתיחת העונה של קליבלנד, שתפגוש בלילה שבין שלישי לרביעי את שיקגו. כוכב הקאבס החמיץ כמעט שבועיים מטרום העונה בשל כאבים בגבו התחתון, אך הצליח להשלים שני אימונים מלאים ואמר: "אני מרגיש טוב ומוכן לצאת לדרך. אהיה כשיר מחר".

מאמנו דיוויד בלאט סיפר שלא יגביל את כוכבו בכמות הדקות, אך הבהיר: "נהיה זהירים איתו, לא נרצה לשחוק אותו". המאמן אף אישר כי טריסטן תומפסון, שהחמיץ את שלושת השבועות הראשונים של טרום העונה בשל הסחבת בחוזהו, ישחק, אך לא ברור כמה דקות.

בלאט ייאלץ להסתדר ללא קיירי אירווינג ואימאן שאמפרט הפצועים, אך יקבל את קווין לאב, שירשום משחק רשמי ראשון מאז הפציעה הקשה במרפק באפריל שעבר. "עשיתי כל מה שצריך כדי להגיע לרגע הזה", אמר לאב. "הגוף שלי מרגיש טוב, ועכשיו הגיע הזמן להתחיל בדבר האמיתי".

על המשחק עצמו אמר קינג ג'יימס: "לא צריך להקדיש לו חשיבות גדולה במיוחד. התאמנו חזק בשבועות האחרונים, ואפשר רק לנסות להיות בריאים, לשפר את ההרגלים, לתרגל את הקצב".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
הכל בסדר. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully