וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני ה-NBA: כריס פול שישי, ווסטברוק שביעי, לאונרד שמיני

הרכז של הקליפרס צנח ארבעה מקומות בדירוג של ESPN, לאחר שניצב אשתקד במקום השני. חמשת הגדולים (עוד לא ברור באיזה סדר): לברון, סטפן קרי, אנתוני דייויס, דוראנט והארדן

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס מול מארק גאסול שחקן ממפיס גריזליס. AP
גריפין וגאסול בצמרת/AP

עונת ה-NBA ממש אוטוטו יוצאת לדרך. מחר בלילה (בין שלישי לרביעי), ייערכו שלושת משחקי הפתיחה של עונת 2015/16, כאשר סגנית האלופה קליבלנד, עם דיוויד בלאט ולברון ג'יימס שצפוי להיות כשיר, תתארח בשיקגו למשחק גדול שייצא לדרך ב-2:00 שעון ישראל. אטלנטה, שסיימה עם המאזן הטוב במזרח אשתקד, תארח את דטרויט באותה שעה. ב-4:30, האלופה גולדן סטייט תוציא לדרך את העונה שלה עם משחק מרתק מול ניו אורלינס ואנתוני דייויס.

בינתיים, ב-ESPN מתכוננים לסיום דירוג שחקני הליגה, שהפך אצלם למסורת בשנים האחרונות. הערב, מפרסמת רשת הספורט הגדולה בעולם את מקומות שש עד עשר ומחר, רגע לפני הג'אמפ הראשון של העונה, יתפרסמו חמשת המקומות הראשונים.

מקום 10: מארק גאסול

הסנטר הספרדי של ממפיס רשם בעונה שעברה מספרים נהדרים, כאשר סיים עם 17.4 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק ב-33.2 דקות. ב-11 משחקים בפלייאוף הוא השתפר ל-19.7 נקודות ו-10.3 ריבאונדים, כשהוא מוסיף 1.7 חסימות ו-4.5 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מקום 9: בלייק גריפין

הסופרסטאר של הקליפרס חולם על אליפות. ב-67 משחקים בעונה שעברה הוא הפציץ 21.9 נקודות וקטף 7.6 ריבאונדים, יחד עם 5.3 אסיסטים. בפלייאוף הוא רשם 14 הופעות עם מספרים אדירים: 25.5 נקודות, 12.7 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים.

מקום 8: קוואי לאונרד

שחקן ההגנה של העונה החולפת הוא המדורג הבכיר של הספרס. ב-64 משחקים בעונה שעברה הוא קלע 16.5 נקודות, רשם 2.3 חטיפות וקטף 7.2 ריבאונדים. בפלייאוף הוא סיים שבעה משחקים עם 20.3 נקודות ו-7.4 ריבאונדים.

מקום 7: ראסל ווסטברוק

הקומבו גארד האקספלוסיבי של אוקלהומה סיטי ירד שלושה מקומות בהשוואה לדירוג של 2014, אולי בשל חוסר היכולת להוליך את הת'אנדר לפלייאוף בהיעדרו של קווין דוראנט, על אף סטטיסטיקות עילאיות. כך או כך, העמיד אחד השחקנים האתלטים בליגה ממוצעים של 28.1 נקודות, 8.6 אסיסטים ו-7.3 ריבאונדים למשחק.

מקום 6: כריס פול

אשתקד דורג הרכז המופלא של הקליפרס במקום השני, אך כעת הוא צונח למקום השישי, מה שאומר שמעליו יהיו ג'יימס הארדן, לברון ג'יימס, קווין דוראנט, אנתוני דייויס וסטפן קרי. CP3 העמיד אשתקד ממוצעים של 19.1 נקודות, 10.2 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully