וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן הדיחה את וולפסבורג עם 1:3 גדול בחוץ

האלופה הדיחה את מחזיקת הגביע עם הצגה במחצית הראשונה: דוגלאס קוסטה פתח (15) עם שער יפהפה, מולר הוסיף צמד (20 ו-34), שורלה רק צימק (90). פרנקפורט (1:0 מול אווה) ומיינץ (2:1 מול מינכן 1860) הודחו במפתיע

תומאס מולר באיירן מינכן. רויטרס
לא התחשב בוולפסבורג. תומאס מולר/רויטרס

אחרי שזכתה בגביע הגרמני בעונה שעברה, וולפסבורג אירחה הערב את באיירן מינכן האלופה ונפרדה מהתואר שלה עם הפסד ביתי צורם של 3:1 מול החבורה הנפלאה של גווארדיולה. רוברט לבנדובסקי, שכבש חמישייה בתוך תשע דקות ב-1:5 של באיירן בליגה, שבת הפעם מהבקעה אבל דוגלאס קוסטה ותומאס מולר עם צמד העלו את הבווארים בקלות לשלב הבא.

הערב הזה החל עם שתי הפתעות גדולות כשמיינץ מהבונדסליגה הפסידה 2:1 למינכן 1860 מתחתית הבונדסליגה השנייה ואיינטרכט פרנקפורט הפסידה 1:0 בחוץ מול אווה מהליגה השלישית. נירנברג מחצה 1:5 את פורטונה דיסלדורף והרטה ברלין ניצחה אחרי הארכה 1:2 בחוץ את FSV פרנקפורט, אבל ההפתעה הגדולה ביותר נפלה במשחק שבו אונטרכינג מהליגה הרביעית הביסה 0:3 את ר.ב לייפציג מהבונדסליגה 2. במשחק על טהרת הבונדסליגה דראמשטאדט המפתיעה הדיחה את האנובר עם 1:2 ביתי.

דוגלאס קוסטה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער לפנתיאון. דוגלאס קוסטה/רויטרס

וולפסבורג - באיירן מינכן 3:1

לפני קצת יותר מחודש נפגשו שתי הקבוצות במינכן במשחק שבו סגנית האלופה הובילה, אבל לבנדובסקי נכנס כמחליף במחצית ופירק אותה עם חמישייה תוך תשע דקות בדרך ל-1:5 מהדהד. הערב לבנדובסקי שבת מהבקעות, אבל דוגלאס קוסטה ותומאס מולר עם צמד סידרו לבווארים ניצחון קליל ונישלו את מחזיקת הגביע מתוארה. אנדרה שורלה רק צימק בדקה ה-90 לזאבים, ששוב נראו אומללים מול המכונה של גווארדיולה, שהעונה עושה רושם הולכת על כל התארים ונכון לעכשיו קשה לראות מי יכולה לעצור אותה.

דקה 15: גול! איזה שער של דוגלאס קוסטה, שחלף על פני השומר שלו ומחוץ לרחבה בעט כדור אדיר בשמאל אל בין החיבורים של באנליו. 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 20: גול! באיירן מינכן עולה ל-0:2 קל. דוגלאס קוסטה קיבל כדור נוח בתוך הרחבה ובעט כדור שנהדף לעבר אלאבה שמצא את תומאס מולר שנותר בלתי מכוסה ומקרוב בעט שטוח לרשת.

דקה 34: גול! איזה קונצרט של באיירן. קומאן שלח באגף שמאל את אלאבה שהרים כדור מדויק למולר, ששוב נותר בלתי מכוסה ובעט פצצה מהאוויר לרשת. 0:3 לבאיירן מינכן.

דקה 40: כמעט הרביעי של באיירן. שוב צד שמאל, הפעם דוגלאס שהרים כדור למולר שבעט עוד וולה מהאוויר שנהדף בקושי על ידי בנאליו האומלל.

דקה 81: אריאן רובן שנכנס כמחליף כמעט כבש אחרי שקיבל כדור עומק גאוני מטיאגו, אבל בעט מקרוב מעל השער.

דקה 90: גול! אנדרה שורלה המחליף ממתיק מעט את גלולת ההפסד אחרי שקיבל כדור בתוך הרחבה, וכשהוא פנוי לגמרי מכניע את נוייר. 1:3 לבאיירן מינכן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן מול דאנטה וולפסבורג. רויטרס
הפעם דאנטה הצליח לבלום אותו, אבל זה לא עזר לוולפסבורג. לבנדובסקי/רויטרס

משחקים נוספים:

אווה - איינטרכט פרנקפורט 0:1

פ.ס.פאו פרנקפורט - הרטה ברלין 2:1

מיינץ - מינכן 1860 2:1

נירנברג - פורטונה דיסלדורף 1:5

בוכום - קייזרסלאוטרן 0:1

דרמשטאדט - האנובר 1:2

אונטרכינג - ר.ב. לייפציג 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully