וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: הוב סטיבנס מונה למאמן הופנהיים במקום מרקוס גיזדול שפוטר

הקבוצה שפתחה את העונה בצורה רעה מאוד ונמצאת במקום ה-17 והלפני אחרון בטבלה, החליטה לעשות זעזוע ונפרדה, כצפוי מהמאמן שלה. המנהל המקצועי של הופנהיים: "החלטנו שסטיבנס הוא הפתרון האידיאלי"

הוב סטיבנס מאמן שטוטגרט. GettyImages
אתגר חדש. סטיבנס/GettyImages

הופנהיים הודיעה הערב (שני) על פיטוריו של מרקוס גיזדול ומינויו של הוב סטיבנס במקומו. כזכור, הקבוצה פתחה את העונה בצורה רעה כשהיא במקום ה-17 והלפני אחרון עם שש נקודות מתוך 30 והפסידה 1:0 להמבורג במחזור האחרון בשישי.

"כמובן שההחלטה הזו הייתה לא קלה", אמר המנהל הספורטיבי של הופנהיים אלכסנדר רוזן על פיטוריו של גיזדול, "הוכחנו הרבה סבלנות והייתה לנו אמונה במרקוס. לאחר שיחות עם הוב סטיבנס הגענו למסקנה שהוא הפתרון האידיאלי עבורנו במצב שנוצר. כולנו משוכנעים שלקבוצה יש איכויות גבוהות וניתן להצליח".

סטיבנס ההולנדי בן ה-61 הוא מאמן ותיק ומנוסה מאוד בבונדסליגה ובכלל. סטיבנס, ששיחק במרבית הקריירה שלו בפ.ס.וו איינדהובן, התחיל את קריירת האימון שלו בקבוצת הנוער של פ.ס.וו, משם עבר לרודה, שאלקה, הרטה ברלין, פ.צ. קלן, רודה, המבורג, פ.ס.וו, רד בול זלצבורג, שאלקה, פאוק סלוניקי, שטוטגרט, חזר לשטוטגרט אחרי שהתפטר ועכשיו הופנהיים. בקריירת האימון שלו הוא הוביל את שאלקה לזכייה בגביע אופ"א ובשני גביעים מקומיים והגיע איתם למקום השני בליגה לאחר שער של באיירן מינכן בדקה ה-93, שהעניק לה את האליפות. בנוסף, הוא זכה עם קלן באליפות הליגה השנייה ב-2004/5 ובאליפות אוסטריה עם רד בול זלצבורג ב-2009/10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully