וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי קנדה דורש לפסול את הבורר בתיק בינו לבין טביב והפועל ת"א

שחקן האדומים לשעבר והפועל ירושלים בהווה טוען כי כאשר הגיע בשבוע שעבר לדיון, הוא הופתע לגלות שטביב והבורר מנהלים שיחה אישית במשך כחצי שעה. הבורר טוען: השיחה הייתה על תיקים אחרים

עמרי קנדה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
דורש בורר אחר. קנדה/ברני ארדוב

הנציגות החדשה של שחקני הכדורגל בישראל הודיעה היום (שני) מטעמו של עמרי קנדה כי כדורגלן הפועל ירושלים בהווה מבקש לפסול את הבורר עורך הדין יצחק אילוביץ', הדן בתביעת הבוררות שהשיגו נגד קנדה הפועל תל אביב והבעלים לשעבר של הקבוצה, אלי טביב.

קנדה הגיש בקשה דחופה לנשיאות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל במטרה לפסול את הבורר. הבקשה הוגשה על ידי עורך הדין רן קידר מנציגות שחקני הכדורגל ובה טוען קנדה כי כאשר הוא וקידר הגיעו לדיון בבוררות בחמישי האחרון, הם גילו להפתעתם כי טביב, שיזם את התביעה נגד קנדה ואמור היה להיחקר באותו יום, כבר נמצא במשרדו של אילוביץ' ומנהל עמו שיחה אישית, אשר לטענתם, נמשכה כבר כחצי שעה.

קנדה ביקש בשל כך לפסול את הבורר מדיון בהמשך התיק, אולם בהחלטה שהעביר היום עו"ד אילוביץ', הוא דחה את הבקשה: "השיחה עם מר אלי טביב היתה בקשר לשני פסקי דין שניתנו על ידי הבורר בעניין בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ובעניין עבודות השירות שמבצע מר אלי טביב", מסר אילוביץ'. קנדה ועורך דינו קידר הודיעו כי הם אינם מקבלים את ההחלטה וכי לטענתם, אמינות הבורר נפגעה בעינים. לכן, הם דרשו מנשיאות בית הדין של ההתאחדות לפסול את הבורר ולהחזיר את התיק למוסד לבוררות, לקביעת בורר חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully