וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מפליפ סונדרס: "עולם הכדורסל איבד מאמן של מאמנים"

יממה לפתיחת העונה, וב-NBA מתאבלים על מותו של מאמן מינסוטה שהלך לעולמו בגיל 60 ממחלת הסרטן: "הוא הותיר חלל במארג של הליגה", אמר הקומישינר סילבר, כוכב הטימברוולבס גארנט שלח תמונה נוגעת ללב, ואיך התמודד פליפ עם תסביך הגובה?

עולם הספורט האמריקאי ומדינת מינסוטה מתאבלים על מותו של פליפ סונדרס, מאמן מינסוטה טימברוולבס שמת אתמול מסרטן בגיל 60. סונדרס הלך לעולמו ימים ספורים לפני פתיחת העונה ב-NBA, ויממה בלבד לאחר שמינסוטה הודיעה כי לא יאמן את הקבוצה השנה.

קומישינר ה-NBA, אדם סילבר, אמר כי מותו של סונדרס הותיר חלל גדול בליגה. בעלי הטימברוולבס, גלן טיילור, ספד לפליפ באומרו כי הוא היה "סמל לעוצמה, חמלה ויושר בארגון שלנו". מושל מינסוטה, מארק דייטון, הוסיף: "הטימברוולבס איבדו מנהיג מבריק, ומינסוטה איבדה אזרח יוצא דופן".

חברו של סונדרס ומאמן לוס אנג'לס קליפרס, דוק ריברס, אמר: "ריברס: "פליפ היה יותר מאשר חבר, הוא היה איש סוד ומנטור. עולם הכדורסל איבד מאמן של מאמנים, ואני איבדתי חבר נהדר". קווין גארנט, שהחל את דרכו בליגה במינסוטה ושב אליה בעונה שעברה, צילם את עצמו ליד מקום החניה המיותם של פליפ, וכתב: "לנצח בלבי".

Forever in my heart....

Posted by Kevin Garnett on Sunday, October 25, 2015

בסטאר טריביון נכתב: "פליפ אהב לדבר על כדורסל. לא משנה באיזו הזדמנות, אם לציטוט או שלא, בבוקר, בצהריים או בערב. פליפ היה במיטבו כשידבר על כדורסל. היו לו מיליון סיפורים, שכללו לרוב את אחד ממיליון החברים, עמיתים או מאמנים שהיו לו".

סונדרס התנשא לגובה 1.80 בלבד (5 רגל ו-11 אינץ'), ובבליצ'ר ריפורט נכתב עליו: "כשאתה מחזיק במשרה בכירה ב-NBA עם גובה כזה, אתה נאלץ לפתח קשיחות שתבהיר באגרסיביות שאתה לא סתם איש קטן. לפליפ לא היה תסביך כזה".

מי שעשוי להמשיך את דרכו של פליפ הוא בנו ריאן (29), המשמש עוזר מאמן במינסוטה. ריאן החל את דרכו בליגה הרחק מאביו, כעוזר בוושינגטון וויזארדס, והוא מתמחה בפיתוח שחקנים ובשליטה בסטטיסטיקות מתקדמות. בשנתיים האחרונות הוא תפס פיקוד על הקבוצה בליגת הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully