וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: "הפסד לליברפול יסיים את דרכו של מוריניו בצ'לסי"

הפסד הליגה החמישי בעשרה מחזורים גרם להנהלת הבלוז למאוס במאמן הפורטוגלי, והשבוע הקרוב, מול סטוק בגביע הליגה ומול יורגן קלופ בסטמפורד ברידג', עשוי להביא לפיטוריו

הנהלת צ'לסי גיבתה את ז'וזה מוריניו בעיצומו של המשבר שפוקד את אלופת אנגליה מאז פתיחת העונה, אך נראה שגם הסבלנות של רומן אברמוביץ' עומדת לאזול. בממלכה מדווחים כי ההפסד 2:1 לווסטהאם בשבת ערער מאוד את מעמדו של הפורטוגלי, וכי הפסד לליברפול במחזור הבא יביא לסיום תפקידו.

בדיילי מייל דווח כי ראשי הבלוז כבר גיבשו את המתווה לפרידה ממוריניו, וכי השבוע הקרוב, שיכלול מפגש מול סטוק במסגרת גביע הליגה ומול הקבוצה של יורגן קלופ בסטמפורד ברידג', ניתן לו על תקן הזדמנות אחרונה. המכשול העיקרי, מעבר לסיום היחסים של המאמן והבעלים רומן אברמוביץ', הוא חוזה 30 מיליון הליש"ט שהפורטוגלי חתם עליו רק בעונה שעברה, והפיצויים המוגדלים שהוא יהיה זכאי להם.

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. AP
ליברפול תסיים את הקדנציה שלו? מוריניו בשבת/AP

אם לא די בכך, מוריניו עלול לספוג עונש הרחקה ממושך, לאחר שבמשחק בשבת הורחק על ידי השופטים בהפסקת המחצית כשהתקרב לחדרם. הוא יוכל לעמוד על הקווים במשחק מול סטוק וככל הנראה גם מול ליברפול, וההתאחדות האנגלית ממתינה לדו"ח השיפוט.

צ'לסי רושמת את הפתיחה הגרועה ביותר לאלופה בפרמיירליג אי פעם, ואחרי עשרה מחזורים היא רק במקום ה-15, עם חמישה הפסדים. בין המועמדים להחליף את מוריניו, אם אכן יפוטר, הועלו שמותיהם של מאמני העבר של צ'לסי קרלו אנצ'לוטי וחוס הידינק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully