וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאנס גייס: "אין לי מילים, אני מרגיש רע עם מה שקרה. מצטער ומתנצל"

קשר שאלקה, שביצע עבירה קשה על אנדרה האן ממנשנגלדבאך בהפסד 3:1, התנצל בפייסבוק. מאמנו ברייטנרייטר: "מאחלים להאן החלמה מהירה". שחקן הסייחים סובל משתי פציעות קשות בברך ויעבור ניתוח

בורוסיה מנשנגלדבאך האריכה אתמול (ראשון) את רצף הניצחונות שלה תחת המאמן החדש, אנדרה שוברט, לחמישה. הסייחים ניצחו 1:3 את שאלקה ושיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-15, אבל במשחק נרשם גם אירוע מכוער מאוד. בדקה ה-80 ביצע קשר הרויאל בלוז יוהאנס גייס עבירה קשה מאוד על אנדרה האן כשנכנס בברכו וספג כרטיס אדום ישיר. האן הועבר מיד לבית החולים, שם התברר שהוא סובל משבר במשטח השוקה של הברך ומקרע מיניסקוס לרוחב. על פי ההודעה שפרסמו באתר הרשמי של מנשנגלדבאך, החלוץ בן ה-25 צפוי לעבור ניתוח עוד היום וייעדר למשך תקופה ממושכת.

אנדרה האן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך (למטה). GettyImages
רגעים לא קלים. האן יורד מהמגרש על אלונקה/GettyImages

גייס משאלקה מיהר לפרסם התנצלות בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "אני לא יכול לתאר במילים את מה שקרה היום. אני מרגיש רע מאוד עם מה שעשיתי ואני רוצה להתנצל בפני אנדרה, המשפחה שלו, המועדון שלו וכל האוהדים. לא ראיתי אותו בצורה נכונה במצב שנוצר ולא הערכתי נכון את התנועה שלו. כל מי שמכיר אותי יודע שאני ספורטאי הוגן וזה משהו שלא קרה לי מעולם בקריירה. הבריאות של כל השחקנים חשובה לי מאוד. כשראיתי את הפציעה בטלוויזיה, נזכרתי בפציעה שהייתה לחבר שלי בזמן ששיחקתי במיינץ אלקין סוטו. אני מקווה שאנדרה לא נפצע בצורה קשה. אני מבין שהרבה אנשים כועסים ומביעים את הרגשות שלהם נגדי. אני יכול בהחלט להבין את זה. כבר התנצלתי אישית בפני אנדרה האן ואני אשאר איתו בקשר בימים הקרובים. למרות זאת, חשוב לי שוב לכתוב את זה: אני מצטער, אנדרה!".

מאמן גלדבאך אנדרה שוברט אמר לאחר המשחק: "המחשבות שלנו נתונות לאנדרה האן כרגע. אנחנו מקווים שהוא לא נפצע בצורה קשה מדי ויהיה כשיר בקרוב". לעומת זאת, מאמן שאלקה אנדרה ברייטנרייטר אמר: "חייבים לומר שיוהאנס גייס הוא שחקן הוגן מאוד, הוא התבונן בכדור במשך זמן רב. כמובן שזה היה תיקול חריף, אבל זו לא הייתה הכוונה שלו. אנחנו מקווים מאוד שאנדרה האן לא נפצע בצורה קשה מדי ואנחנו מאחלים לו החלמה מהירה".

הודעת ההתנצלות של שאלקה בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully