וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צרות לברצלונה: מסצ'ראנו קילל את הקוון, יורחק לארבעה משחקים?

בדו"ח השיפוט נכתב שבמהלך הניצחון 1:3 על אייבר הבלם צעק לקוון "הכ-- של האמא שלך" ועשוי לספוג עונש כבד. לואיס אנריקה: "זה ביטוי נפוץ בארגנטינה. אם יוענש זו תהיה מכה"

חאבייר מסצ'ראנו, ברצלונה. GettyImages
חאבייר מסצ'ראנו, ברצלונה/GettyImages

ברצלונה אומנם גברה היום (ראשון) 1:3 על אייבר והצליחה להיצמד לריאל מדריד בפסגת הליגה הספרדית, אבל ייתכן כי הקבוצה ספגה מכה נוספת. בנוסף לשרשרת הפציעות, היום הורחק בלם הקבוצה חאבייר מסצ'ראנו בכרטיס אדום ישיר, אחרי דברים שאמר לקוון.

מסצ'ראנו ביקש למחות על העבירות הקשות ששחקני ברצלונה ספגו משחקני אייבר, אבל כנראה שהמחאות היו בוטות מדי. בדו"ח השופט נכתב כי הארגנטינאי צעק לעבר הקוון "הכ--- של האמא שלך", ומיד הורחק על ידי השופט. לואיס אנריקה הגן על השחקן שלו בסיום, ואמר: "חאבייר לא הפנה את הדברים לקוון כשאמר את מה שאמר. זה ביטוי נפוץ בארגנטינה. לפעמים זורקים קללות לאוויר. צריך לקחת את זה בחשבון". יש לציין כי בעונה שעברה שחקן אלצ'ה הורחק לארבעה משחקים על דברים דומים שאמר.

גיבור המשחק היה כמובן לואיס סוארס, שסיים עם שלושער והוביל את קבוצתו לניצחון. "המשחק הזה היה מיוחד מאוד עבורי, כי בדיוק לפני שנה ערכתי את הבכורה שלי בקבוצה", אמר סוארס שכבש שלושער. "מסצ'ראנו? אני לא יודע מה קרה שם בדיוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully