וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון זכה באליפות העולם בפעם השנייה ברציפות

הנהג של קבוצת מרצדס הפך לבריטי הראשון אי פעם שמצליח לשמור על התואר העולמי וחגג זכייה שלישית בקריירה. ניצח בגרנד פרי האמריקאי והשיג יתרון של 76 נקודות בדירוג, כשנותרו 75 בקופה

לואיס המילטון אלוף פורמולה 1 לשנת 2015. רויטרס
העליונות שלו לא הוטלה בספק לאורך העונה כולה. לואיס המילטון/רויטרס

לואיס המילטון השלים הערב (ראשון) את זכייתו השלישית בקריירה באליפות העולם של סבב הפורמולה 1, כשניצח במרוץ באוסטין, טקסס וסגר עניין עם יתרון אותו כבר לא ניתן למחוק בשלושת המרוצים שנותרו לתום העונה. זו הפעם השנייה שהמילטון זוכה בתואר עם מרצדס, כשהפעם הראשונה שלו הייתה כנהג קבוצת מקלארן ב-2008.

לואיס המילטון אלוף פורמולה 1 לשנת 2015. רויטרס
"הרגע הגדול בחיי". לואיס המילטון חוגג/רויטרס

הנהג בן ה-30 הפך לבריטי הראשון אי פעם שמצליח לשמור על התואר העולמי וגם הראשון שניצח 10 מרוצים או יותר בשתי עונות ברציפות. הדומיננטיות של המילטון העונה הייתה מוחלטת, כשהוא השיג 11 פול פוזישנים וניצח ב-10 מ-16 המרוצים שנערכו עד כה.

המילטון אמר ברדיו הקבוצתי של מרצדס: "זה הרגע הגדול בחיי, תודה לכולכם". לאחר מכן הוסיף: "לא יכולתי לעשות את זה בלי הקבוצה, הכול היה נקי מטעויות. אני אוהב אתכם, חברים. אני מודה לכל האוהדים שנשארו כאן למרות הגשם הכבד".

חברו לקבוצת מרצדס והצ'ילבה שלו בשנים האחרונות, ניקו רוזברג, זינק מהפול פוזישן בארה"ב, אך סיים במקום השני בגלל טעות קריטית שעלתה לו בהובלה. לגרמני לא נותרה ברירה אלא לברך את המילטון בסיום. סבסטיאן פטל תפס את המקום השלישי, אבל שני הגרמנים נותרו רחוקים מאוד מהמילטון שמוביל את הדירוג עם 327 נקודות, לעומת 251 של פטל השני ו-247 של רוזברג השלישי. בקופה נותרו כאמור רק 75 נקודות.

קימי רייקונן, פליפה מאסה ורומן גרוז'אן היו בין שמונת הנהגים שלא הצליחו לסיים את המרוץ המשוגע בגרנד פרי האמריקאי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לואיס המילטון אלוף פורמולה 1 לשנת 2015 לצד הזמר אלטון ג'ון. רויטרס
אלטון ג'ון הגיע לראיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully