וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אמרתי לשחקנים שאני יודע שיש עם מי לצאת לקרב"

25.10.2015 / 22:06

מאמן מכבי ראשון לציון נשמע מבסוט אחרי ה-74:84 על מכבי קרית גת, בו הצליחו הכתומים לחזור מפיגור שמונה. שון דאוסון, שהצטיין: "גם כששחקן זה או אחר לא מתפקד, זה לא פוגע בנו, אנחנו קבוצה"

one

מכבי ראשון לציון אמנם פיגרה הערב (ראשון) כבר בשמונה הפרש במהלך הרבע השלישי מול מכבי קרית גת, אבל הכתומים של שרון דרוקר הצליחו לחזור ולרשום ניצחון שלישי בשלושה משחקי ליגה. שון דאוסון בלט עם 23 נקודות, כשכריס רייט קולע 18 ומוסיף גם 9 ריבאונדים.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
יכול להיות גאה בבחורים. דרוקר/מגד גוזני

שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "ידענו איזה סוג של משחק מחכה לנו, החבר'ה שלי רציניים. אין ארוחות חינם וראינו את זה ברבע הראשון. יצאנו מהרבע השני בהרגשה לא טובה, הרמנו במחצית את האנרגיות. ידענו לקחת את המשחק ולהשתלט עליו לאט לאט. ידענו לנצח את המשחק ברבע הרביעי, אמרתי לשחקנים שלי שאני יודע שיש עם מי ללכת לקרב.

"ברור שאני בוטח בשחקנים שלי, כל מי שאני אקרא לו יעשה את הכל. מארק התחיל לא טוב, הסתבך בעבירות, אבל מתי שהיה צריך שיבוא הוא הגיע, אין משחק מושלם ואין שחקן מושלם, ברור שיש טעויות, כל עוד הם מחויבים ורוצים להחזיר לחברים שלהם את הניצחון".

גארד ראשון שון דאוסון, שהיה נהדר, הוסיף: "כל הזמן יש עליות וירידות, זה לא דבר שצריך להתרגש ממנו. יש פה קבוצה שלמה שאם אחד לא מתפקד, זה לא משפיע. במחצית הראשונה היינו פחות טובים מבחינה הגנתית, לא שמרנו וראו את זה. דיברנו על זה בחדר ההלבשה, שמח שהרמנו את האנרגיות.

"שמחתי לראות בקיץ שנרשמנו לאירופה, אני מחכה לזה בקוצר רוח, זה משהו שלא קרה במועדון הרבה זמן, אנחנו מתכוננים לזה הרבה זמן. עוד לא דיברנו על האסטונים, נבוא בכל משחק לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".

מאמן מכבי קרית גת נתי כהן אמר: "היינו במשחק, לא ידענו לשמור אותו בסוף. היו להם יותר כלים, רוטציה רחבה יותר, שבסוף הרגליים שלהם היו יותר טריות. זה בסוף עניין של יכולת, זה משחק שיכול היה להיגמר 4 או 6, ההפרש הוא לא חשוב. היינו הרבה זמן במשחק, נגד קבוצה איכותית, ואת זה אני לוקח. נלמד מהדברים הלא טובים שהיו בסוף, דברים קטנים שהיו חסרים כדי לעשות את הניצחון".

מאיר טפירו אמר: "קרדיט לראשון, כל הכבוד להם. לא נכנסנו ללחץ כשהובלנו במשך רוב המשחק. אנחנו קבוצה שכל שבוע לומדת, אנחנו מקווים ללמוד עם כמה שיותר ניצחונות, הרבה שחקנים חדשים בליגה, הרבה שחקנים צעירים שיש להם הזדמנות גדולה פה, ואנחנו בתהליך. זה תהליך ארוך, ואני מקווה שמכל משחק נלמד לעשות יותר דקות טובות ופחות דקות רעות. אחד הדברים החשובים מבחינתנו זה לשלוט בקצב המשחק, במיוחד כשאנחנו מובילים 6 או 8 בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully