וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: ברהימי נפצע במשחק של פורטו, ספורטינג מחצה את בנפיקה 0:3 בדרבי

המאמן ז'ורז'ה ז'סוס חזר לאצטדיון האור לראשונה מאז העריקה בקיץ, והנחיל לבנפיקה את התבוסה הביתית הכי גדולה שלה בדרבי מאז 1947. יאסין ברהימי יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב?

כשספורטינג ליסבון העבירה לשורותיה את המאמן המצליח ז'ורז'ה ז'סוס, היישר מהיריבה העירונית בנפיקה, על תוצאה כזו היא חלמה. במשחק הראשון של ז'סוס באצטדיון האור מאז העריקה הגדולה, ספורטינג שלו מחצה את בנפיקה 0:3 ועלתה למקום הראשון בליגה הפורטוגלית עם 20 נקודות אחרי שמונה מחזורים, בעוד האקסית שלו נותרה עם 12 בלבד במקום השמיני.

ז'סוס עדיין לא הפסיד בליגה עם ספורטינג, ואחרי שניצח את בנפיקה 0:1 בסופרקאפ באביירו בתחילת העונה, הגיע לעשות את זה שוב, הפעם לעיני האוהדים איתם חגג את הדאבל לפני שנתיים ואת האליפות בעונה שעברה. הירוקים לא ניצחו באצטדיון האור בליגה מאז ינואר 2006 (1:3), אך הערב לא חיכו יותר מדי וסגרו עניין כבר במחצית הראשונה.

איסלם סלימאני שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
השתיק את הקהל. איסלם סלימאני/רויטרס

טאו גוטיירס הקולומביאני הקדים את ז'וליו סזאר ועשה את הסיפתח בדקה התשיעית, איסלם סלימאני נגח בעוצמה את השני בדקה ה-21 והשתיק את הקהל, ובריאן רואיס הימם עם השלישי כבר בדקה ה-36. ז'וליו סזאר עוד מנע שער עצמי מוזר וניצל מספיגה נוספת, כשבנפיקה ספגה את ההפסד המשפיל ביותר שלה בדרבי ביתי מאז 1947.

שחקן פורטו יאסין ברהימי מול שחקן מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'. AP
שחקן פורטו יאסין ברהימי מול שחקן מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'/AP

עוד בפורטוגל: פורטו, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב בליגת האלופות, הסתפקה בתיקו ביתי 0:0 מול ספורטינג בראגה (למרות יתרון 2:18 בבעיטות למסגרת), ואיבדה את המקום הראשון בטבלה. עבור פורטו, זה איבוד נקודות בבית בפעם הראשונה אחרי 20 (!) ניצחונות רצופים.

הבשורות המעניינות מבחינת מכבי תל אביב מגיעות מכיוונו של יאסין ברהימי, שחקנה האלג'יראי של הקבוצה, שהוחלף בדקה ה-58 על ידי חזוס קורונה, כשהוא סובל מפציעה בשריר הירך. ברהימי ייבדק היום, אך בפורטוגל כבר הביעו חשש שהוא ייעדר תקופה וייאלץ להחמיץ את המשחק של הקבוצה מול האלופה הישראלית (4 בנובמבר).

יש לציין כי לאחר שברהימי כבש שער מול מכבי תל אביב, בתקשורת האלג'יראית חגגו את ההישג וציינו ש"הוא התגרה במכבי תל אביב כשהשתטח על כר הדשא והודה לאללה. עדיין לא ברור אם יגיע למשחק בישראל", ונכתב כי "למרות שלא רצה לשחק מול האויב הציוני, ברהימי נדרש לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully