וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אוסטרליה גברה על ארגנטינה ותפגוש את ניו זילנד בגמר אליפות העולם

היכונו לגמר קלאסי: הוולאביז גברו 15:29 על ארגנטינה וסידרו מפגש גדול מול האול בלאקס בשבת בקרב בין היריבות השכנות. אדם אשלי קופר כבש שלושה טרייס, הפומאס יסתפקו בהישג של סאנצ'ס

אדם אשלי קופר, נבחרת אוסטרליה ראגבי. Michael Steele, GettyImages
הצגה. אשלי קופר/GettyImages, Michael Steele

אדם אשלי קופר כבש שלושה טרייס והוליך היום (ראשון) את אוסטרליה לגמר אליפות העולם בראגבי, אחרי ניצחון 15:29 על ארגנטינה בחצי הגמר השני בטוויקנהאם. האוסטרלים, שרשמו הישג שיא עם העפלה רביעית לגמר, יפגשו את ניו זילנד לקרב הלוהט של שתי מעצמות הראגבי בין היריבות השכנות. הוולאביז, אלופי העולם ב-1991 וב-1999 והפינאליסטים מ-2003, ישחקו בשבת מול השכנים מהדרום, שרשמו גם הם הישג שיא עם העפלה רביעית לגמר.

נבחרת ארגנטינה ראגבי. Paul Gilham, GettyImages
נבחרת ארגנטינה ראגבי/GettyImages, Paul Gilham

אוסטרליה רשמה פתיחה נהדרת, כשרוב סימונס כבש בטריי אחרי חטיפה, שהגיע 70 שניות בלבד אחרי שהווינגר אשלי קופר זינק בפינה הימנית כדי לקבוע טריי ראשון, ומאז אוסטרליה לא איבדה את היתרון.

אשלי קופר כבש את הטריי השני שלו לפני ההפסקה והעניק לאוסטרלים יתרון 9:19 במחצית. הוא השלים שלישייה ממש לפני הסיום, כדי להדליק עוד יותר את נבחרתו לפני המפגש הלוהט מול האול בלאקס, שניצחו אתמול 18:20 את דרום אפריקה.

הפומאס, מנגד, שהשלימו טורניר נהדר, כבשו את כל הנקודות בבעיטות עונשין של ניקולס סאנצ'ס המצוין, שהפך למלך הנקודות של הטורניר אחרי שעבר את גרג ליידלאו הסקוטי. ארגנטינה תפגוש את דרום אפריקה לקרב על המקום השלישי ביום שישי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
תומאס לאבניני, נבחרת ארגנטינה ראגבי. רויטרס
תומאס לאבניני, נבחרת ארגנטינה ראגבי/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully