וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערים העפילה לשלב העילית של אליפות אירופה

הנבחרת עד גיל 17 ניצחה 1:2 את צפון אירלנד ועלתה שלב, לפני אליפות אירופה. איילון אלמוג ואופק נדיר כבשו לישראל. שלב העילית ייערך במרץ 2016. צפו בחגיגות הנרגשות של המאמן עופר פביאן

נבחרת הנערים של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
עלו והצליחו. הנערים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

נבחרת נערים א' (עד גיל 17) של ישראל העפילה הערב (ראשון) לשלב העילית של אליפות אירופה לאחר ניצחון 1:2 על צפון אירלנד. לנבחרת בהדרכתו של עופר פביאן הספיקה תוצאת תיקו על מנת להבטיח את העלייה, אבל הנערים השלימו את הניצחון. שלב העילית של אליפות אירופה יתקיים בחודש מרץ 2016. את השערים לישראל כבשו איילון אלמוג (12) ואופק נדיר (34). טימותי בראון צימק את התוצאה עבור הצפון אירים (36).

מאמן הנבחרת עופר פביאן אמר בסיום המשחק: "הוכחנו בגרות וידענו לנצח במשחק. אנחנו יותר מהירים וטכניים מהצפון אירים ולכן מזג האוויר הגשום היה לטובתנו ואמרתי את זה לשחקנים.

"יש פה כמה שחקנים עם פוטנציאל. הכי חשוב זה האופי של השחקנים. הלכנו בשביל לנצח למרות שתיקו הספיק לנו בשביל לעלות שלב, וזה מראה על בגרות. יש לנו נבחרת שמסוגלת לעבור את שלב העילית ולהעפיל לאליפות אירופה".

הרכב נבחרת ישראל: רוי בייגל, אופק נדיר, עומרי לוזון, רז שלמה, נועם כהן, אורי זוהר, עדן קארצב (אבי בוטבול, 51), איילון אלמוג (מוחמד סרסור, 71), ירין שרעבי (גיא דהן, 80), ג'יג'י דרסיליה, מנור סולומון.

צפו בחגיגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully