וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 1:5 את אוגסבורג, גלדבאך עם 1:3 על שאלקה

אובמיאנג כבש שלושער שני ברציפות, שיפר את מאזנו ל-13 שערים ב-10 מחזורי ליגה ו-20 ב-17 משחקים העונה, והוביל את הצהובים-שחורים לניצחון. הסייחים עם ניצחון חמישי ברציפות, האן עם פציעה קשה מאוד

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד (שני משמאל). Mika Volkmann, GettyImages
עוד שלושער. אובמיאנג/GettyImages, Mika Volkmann

המחזור העשירי בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים, כשבמוקד הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך לרשום ניצחון ליגה חמישי ברציפות עם 1:3 בשאלקה, במשחק בו עבירה קשה מאוד של יוהאנס גייס על אנדרה האן העיבה על החגיגות של הסייחים. עוד לפני כן, הצליחה בורוסיה דורטמונד להביס 1:5 את אוגסבורג במשחק בין שתיים מהנציגות הגרמניות בליגה האירופית, שניצחו במחזור האחרון באירופה.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. Mika Volkmann, GettyImages
רויס חגג צמד/GettyImages, Mika Volkmann

בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 1:5

הצהובים-שחורים חזרו לנצח במחזור האחרון עם 0:2 בחוץ מול מיינץ. מאז הם גם עשו את שלהם באירופה עם 1:3 בחוץ מול גבאלה, והיום גם חזרו לספק הצגות כדורגל. בורוסיה דורטמונד הביסה 1:4 את אוגסבורג, הותירה אותה במקום האחרון ושיפרה את מאזנה ל-23 נקודות. פייר אמריק אובמיאנג האדיר כבש שלושער שני ברציפות אחרי שעשה את זה גם מול גבאלה.

החגיגה של דורטמונד התחילה בדקה ה-18. מתיאס גינטר העביר מסירת רוחב מאגף ימין, אילקאי גונדואן פתח את הרגליים והשאיר לשינג'י קגאווה, שהכניס עומק בחזרה לגונדואן, שהעביר רוחב לפייר אמריק אובמיאנג שמול שער ריק דחק פנימה את ה-0:1. שלוש דקות בלבד חלפו והגיע השני. הפעם קגאווה עשה מהלך גדול באגף שמאל והעביר רוחב למרקו רויס, שבעט כדור אדיר פנימה בדרך ל-0:2. רויס השלים צמד בדקה ה-33, ושוב אחרי בישול של קגאווה עם העקב, וכוכב BVB בעט עם הרבה קור רוח פנימה את ה-1:3.

בדקה ה-49 הצליח ראול בובאדיז'ה לצמק עם נגיחה אחרי שהיה בנבדל של מטר לפחות בכדור החופשי שהוגבה לעברו. אובמיאנג כבש את הרביעי בדקה ה-85 והפעם לאחר פרגון יפה של אדריאן ראמוס המחליף, שבעט לרוחב השער וזה 1:4. בדקה ה-91 כבש החלוץ הגאבוני האדיר את ה-13 שלו בליגה והפעם אחרי שהסתבך מול השומר שלו ובעט כדור עם השפיץ פנימה וזה 1:5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לארס שטינדל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך (ימין). Christof Koepsel, GettyImages
ניצחון חמישי ברציפות. שטינדל חוגג עם ג'אקה/GettyImages, Christof Koepsel

בורוסיה מנשנגלדבאך - שאלקה 1:3

התנופה האדירה של הסייחים נמשכת. בורוסיה מנשנגלדבאך, שפתחה את העונה עם חמישה הפסדי ליגה ונראתה רע מאוד, רשמה הערב את הניצחון החמישי ברציפות שלה בבונדסליגה עם 1:3 גדול על שאלקה. אנדרה שוברט, עדיין מאמן זמני, שמר על מאזן מושלם של 15 נקודות מ-15 אפשריות. את המשחק ליווה גם אירוע מכוער במיוחד, שהגיע בדקה ה-80. יוהאנס גייס משאלקה ביצע כניסה מכוערת במיוחד בברכו של אנדרה האן וראה אדום ישיר. האן, שנכנס רק בדקה ה-74, ירד על אלונקה ונראה שהוא ייעדר למשך זמן רב.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-32. דניס אוגו ביצע עבירה ברחבה וגלדבאך קיבלה פנדל. לארס שטינדל בעט מ-11 מטר לא טוב, רלף פהרמן הדף, אבל זה חזר לשטינדל שנגח פנימה את ה-0:1. בדקה ה-44 הצליחה שאלקה לחזור למשחק לאחר שכדור רוחב של מקס מאייר הגיע לאנדראס כריסטנסן, שדחק בטעות לשערו הוא וזה 1:1 במחצית. בדקה ה-70 הגיע השני של המארחת עם כדור חופשי אדיר של רפאל שקבע 1:2. בדקה ה-84 הצליח יוליאן קורב לכבוש את השלישי לאחר בישול של רפאל וקבע ניצחון חמישי ברציפות לסייחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully