וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד פרר זכה בטורניר וינה, מארין צ'יליץ' במוסקבה

הספרדי עשה צעד לקראת הבטחת מקומו בטורניר גמר הסבב בלונדון אחרי 6:4, 4:6, 5:7 מול ג'ונסון במשחק קשה מאוד. הקרואטי ניצח 4:6, 4:6 את באוטיסטה אגוט. ניצחון גדול לשראפובה בטורניר גמר הסבב

דויד פרר טניסאי ספרדי. AP
פרר חוגג את התואר/AP

דויד פרר הספרדי עשה היום (ראשון) צעד משמעותי לקראת הבטחת מקומו בטורניר גמר הסבב בלונדון לאחר שזכה בטורניר וינה מסבב ה-500 של ה-ATP. הספרדי, המדורג שמיני בעולם, שרד משחק קשה, אבל ניצח 6:4, 4:6, 5:7 את סטיב ג'ונסון האמריקאי (47), שרשם טורניר נהדר אבל נעצר בגמר. פרר נזקק לשעתיים ועוד 14 דקות על מנת להשלים את הניצחון כשהוא מגיש שבעה אייסים לעומת 11 של ג'ונסון. פרר הוא הספרדי הראשון שזוכה בטורניר בבירת אוסטריה מאז שפליסיאנו לופס עשה את זה בשנת 2004 (ניצח את קנייאס בגמר). פרר ייקח איתו 500 נקודות דירוג ו-423 אלף יורו.

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. AP
תואר ראשון אחרי שנה. צ'יליץ'/AP

מארין צ'יליץ' זכה היום בגביע הקרמלין במוסקבה, טורניר מסבב ה-250 של ה-ATP. הקרואטי ניצח 4:6, 4:6 את רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי, במה שהיה שחזור הגמר מהשנה שעברה. אגב, שני הטניסאים לא הגיעו לגמר בסבב מאז הגמר ביניהם בשנה שעברה, אז ניצח צ'יליץ' באותה התוצאה בדיוק, גם 4:6, 4:6. זו הייתה הפעם הראשונה בה שני טניסאים מגיעים שנתיים ברציפות לגמר במוסקבה ב-26 השנים בהן הטורניר הזה משוחק. צ'יליץ', המדורג ראשון בטורניר ו-14 בעולם, השלים זכייה בתואר ה-14 בקריירה שלו בתוך שעה ועוד 29 דקות מול הספרדי, שדורג שני בטורניר ו-27 בעולם.

תומאש ברדיך זכה בטורניר שטוקהולם מסבב ה-250 והאריך את רצף הניצחונות שלו ל-12 משחקים אחרי שזכה גם בטורניר שנז'ן מוקדם יותר החודש. ברדיך, המדורג חמישי בעולם וראשון בטורניר והבטיח כבר את מקומו בטורניר גמר הסבב בלונדון, ניצח בגמר עם 6:7 (1), 2:6 על ג'ק סוק האמריקאי (32 בעולם).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
ניצחה בתום דרמה גדולה. שראפובה/AP

גם טורניר גמר סבב הנשים בסינגפור נפתח היום. הבית הראשון שיצא לדרך הוא הבית האדום. המדורגת ראשונה בטורניר ושנייה בעולם, סימונה האלפ הרומנייה, לא ממש התקשתה מול אלופת ארצות הברית פלביה פנטה (7) והביסה אותה 0:6, 3:6 בתוך שעה ועוד עשר דקות.

המשחק השני באותו בית סיפק קרב צמוד בהרבה. מריה שראפובה הרוסייה (3), שחזרה מפציעה, נזקקה לשעתיים ועוד 47 דקות על מנת לנצח 6:4, 3:6, 4:6 את אגניישקה רדוואנסקה (5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully