וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:4 לפ.ס.ז' על סנט אטיין, מארסיי התאוששה עם 1:2 בליל

האלופה דרסה את קבוצת הצמרת והיא ממשיכה לשייט בפסגה. ניצחון חוץ ראשון למארסיי העונה, מונאקו ניצחה 0:1 בריימס מנגיחה של ברנרדו סילבה, בורדו גברה 0:1 על טרואה

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם המשחק בו פ.ס.ז' הביסה את סנט אטיין 1:4 ושוב הראתה כמה היא גדולה על הליגה. עוד לפני כן, מארסיי ניצחה 1:2 בליל, גם מונאקו ניצחה בחוץ 0:1 את ריימס ובורדו גברה 0:1 על טרואה.

רומן אלסנדריני שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
גול גדול. רומן אלסנדריני/רויטרס

פ.ס.ז' - סנט אטיין 1:4

האלופה ממשיכה לדרוס את הליגה והפעם הקורבן הייתה סנט אטיין, שאמנם מדורגת בצמרת, אבל לא היוותה יריבה. לייבין קורזאבה (23), אדינסון קבאני (48), זלאטן איברהימוביץ' (67) ולוקאס מורה (87) השתתפו בחגיגת השערים, מרקו וראטי כבש שער עצמי בדקה ה-73 - שער הניחומים של האורחת.

ליל - מארסיי 2:1

וינסנט אניימה ספג לראשונה העונה שני שערים במשחק אחד ומארסיי חגגה ניצחון חוץ ראשון מאז ה-0:4 ב-16 במאי, עוד בעונה שעברה... נגד אותה ליל. אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, מישי בטשואי היה במקום כדי לכבוש בדקה ה-37 אחרי כדור שחזר מהקורה, ובדקה ה-56 הוא השאיר לרומן אלסנדריני שסובב באומנות לחיבורים מ-16 מטרים. המגן הימני סבסטיאן קורשיה רק צימק עבור ליל בדקה ה-71.

ריימס - מונאקו 1:0

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה, מונאקו חזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 דחוק במגרשה של ריימס. המארחת פתחה טוב את העונה, אבל נחלשה בהמשך וזה היה הפסדה השלישי ברציפות. ברנרדו סילבה הפורטוגלי הכריע את המשחק כבר בדקה ה-11, כשהמשיך בנגיחה פנימה את ההרמה המצוינת של נביל דיראר מצד ימין. אנטואן דבו המקומי הורחק בדקה ה-69.

בורדו - טרואה 0:1
לבורדו: אדם אונאס (78)

שחקני פריס סן ז'רמן מברכים את לייבין קורזאבה (משמאל). רויטרס
אין להם מתחרים. קורזאבה והחברים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully