וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: עוד תיקו לקלופ, שלושער להארי קיין בניצחון טוטנהאם

בנטקה נגח נהדר (77), אך מאנה (86) סידר לסאות'המפטון 1:1 דרמטי מול ליברפול. כוכב נבחרת אנגליה נצץ ב-1:5 על בורנמות'. סנדרלנד חגגה על ניוקאסל עם 0:3 גדול בדרבי של צפון-מזרח אנגליה

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: יורגן קלופ מגיע לליברפול

המחזור העשירי בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים כשבמוקד, כמובן, הדרבי של מנצ'סטר שהסתיים ב-0:0. עוד לפני כן נערך דרבי נוסף, זה של צפון-מזרח אנגליה, ובו ניצחה סנדרלנד לראשונה העונה, 0:3 את ניוקאסל. טוטנהאם מחצה 1:5 את בורנמות' עם שלושער של הארי קיין, ובמשחק האחרון של היום סיים יורגן קלופ בתיקו שלישי ברציפות בליברפול, הפעם 1:1 עם סאות'המפטון.

שחקן סנדרלנד, אדם ג'ונסון. Ian MacNicol, GettyImages
מזל טוב. שחקני סנדרלנד מאושרים/GettyImages, Ian MacNicol

סנדרלנד - ניוקאסל 0:3

ברכות לסנדרלנד, שרשמה ניצחון ראשון לעונה זו בליגה, ועוד דווקא בדרבי הרותח מול היריבה השנואה. אדם ג'ונסון העלה את החתולים השחורים ליתרון בפנדל בדקה ה-45, שהגיע לאחר ספק הכשלה של פבריציו קודוצ'יני ברחבה. למרות זאת, הבלם הארגנטינאי הורחק.

ניוקאסל לא עמדה בלחץ כשהיא עם שחקן פחות, סנדרלנד ניצלה זאת והכפילה את היתרון בדקה ה-65 כשבילי ג'ונס דחק מקרוב. השער השלישי הגיע בדקה ה-86 בסיומה של התקפה מתפרצת קטלנית, שהסתיימה בבישול של יואנס קאבול לסטיבן פלטשר.

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג, מאחוריו אריק לאמלה. Jordan Mansfield, GettyImages
שער אחד עד היום, ולפתע שלושער. הארי קיין/GettyImages, Jordan Mansfield

בורנמות' - טוטנהאם 5:1

העולה החדשה ספגה תבוסה זהה לזו שהנחילה לה מנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר, וזאת למרות שכבשה את השער המהיר של העונה בפרמיירליג. מאט ריצ'י היה חתום עליו, כבר אחרי 49 שניות, אבל הוא רק העיר את טוטנהאם מהתרדמת, לעבר ניצחונה הגבוה ביותר העונה. הארי קיין, שהבקיע רק שער אחד העונה, השווה בפנדל בדקה התשיעית ובמחצית השנייה המשיך לשלושער בדקות 56 ו-63. בתווך, גם מוסא דמבלה (17) ואריק לאמלה (29) חגגו על חשבון ארתור בורוץ.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
חגג בגדול אחרי השער, אך שוב הסתפק בנקודה. קלופ/רויטרס

ליברפול - סאות'המפטון 1:1

נו, מה יהיה? שלושה משחקים ליורגן קלופ כמאמן ליברפול, ושלוש תוצאות תיקו. בסך הכל, רושמים המייטי רדז תוצאת תיקו חמישית ברציפות בכל המסגרות. המארחת פתחה טוב יותר, אך לא הצליחה לנצל את ההזדמנויות אליהן הגיעה במחצית הראשונה. עם העליה למחצית השנייה ביצע קלופ חילוף כשהכניס את כריסטיאן בנטקה במקום דיבוק אוריגי, וזה השיב לו בגדול בדקה ה-77, כשהגיע ראשון להגבהה של ג'יימס מילנר, ונגח נפלא פנימה כדי לקבוע 0:1. אלא שהקדושים הגיבו בדקה ה-86, כשגסטון ראמירס נגח ראשון בתוך הרחבה, וסאדיו מאנה המשיך מקרוב וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully