וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים שרווד פוטר מאסטון וילה: "התוצאות פשוט לא היו טובות מספיק"

אחרי פחות משנה בתפקיד ועם ארבע נקודות מ-30 אפשריות, סיים מנג'ר הווילה את תפקידו: "ההנהלה עקבה אחר הביצועים, שינוי הוא הכרחי". עוזרו קווין מקדונלד יחליפו באופן זמני

אסטון וילה פיטרה הבוקר (ראשון) את מאמנה טים שרווד, אחרי פחות משנה בתפקיד. שרווד השאיר את הקבוצה בליגה בעונה שעברה והוליך אותה לגמר הגביע האנגלי, אך פתח את העונה עם ארבע נקודות בלבד בעשרה מחזורים.

הקש ששבר את גב הגמל הגיע אתמול בהפסד הביתי 2:1 לסוונסי, שבו אסטון וילה כבר הובילה וספגה את השער המכריע בדקה ה-87. שרווד סיים את הקדנציה שלו עם 36 אחוזי הצלחה בלבד ב-28 משחקים. בעונה שעברה סיימה הקבוצה במקום ה-17, שלוש נקודות בלבד מעל לקו האדום. אסטון וילה היא אחת משבע קבוצות שלא ירדו מעולם מהפרמיירליג ב-23 העונות שבה היא פעילה, והיא משחקת בליגה הבכירה ברציפות מאז 1988/89.

טים שרווד מאמן אסטון וילה. GettyImages
טים שרווד מאמן אסטון וילה/GettyImages

הנהלת הווילה הודיעה כי קווין מקדונלד, עוזרו של שרווד, ידריך את הקבוצה באופן זמני, עד למציאת מאמן חדש. "ההנהלה עקבה מקרוב אחר ביצועי הקבוצה לאורך כל העונה, ומאמינה שהתוצאות על המגרש פשוט לא היו טובות מספיק, וששינוי הוא הכרחי". יחד עם שרווד עזבו גם עוזרו ריי ווילקינס, המאמן מארק רובסון ואיש הצוות שיימוס בריידי.

שרווד החל לאמן את אסטון וילה לפני 250 ימים, ולפני כן עבד בטוטנהאם, שם החל את דרכו כעוזר מאמן ב-2008, ושימש מאמן הקבוצה הראשונה במשך חצי שנה, מדצמבר 2013 ועד לסיום אותה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully