וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר יחמיץ את פתיחת העונה, לוק וולטון ימשיך לעמוד על הקווים

מאמן גולדן סטייט לא התאושש מהניתוח בגב, ולא יוכל להדריך את האלופה במשחק מול ניו אורלינס ביום שלישי. בוב מאיירס, הג'נרל מנג'ר של הווריורס: "גם סטיב לא יודע מתי יחזור"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

סטיב קר, מאמן אלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריורס, לא ידריך את הקבוצה במשחק פתיחת העונה, ביום שלישי מול ניו אורלינס. קר, שעבר ניתוח בגב בקיץ, לא התאושש לגמרי, ומי שימשיך להחליף אותו על הקווים הוא עוזרו לוק וולטון.

הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט, בוב מאיירס, אמר כי אין לוח זמנים משוער לחזרתו של קר, שחווה סיבוח בניתוח ביולי, כתוצאה מפציעה שחווה במהלך סדרת גמר ה-NBA, ועבר ניתוח נוסף בספטמבר. "גם סטיב עצמו לא יודע", אמר הלילה (שבת) מאיירס. "כדורסל הוא כל מה שסטיב מכיר ואוהב, תהיו בטוחים שהוא עושה הכל כדי לחזור לכשירות".

קר נמצא עם הקבוצה כשהוא חש בטוב, ונכח באימון אתמול. הוא יגיע גם למשחק הפתיחה, שבו תקבל גולדן סטייט את טבעות האליפות. וולטון בן ה-35, שידריך את האלופה עד להודעה חדשה, אמר: "כשהוא הלך בפעם הראשונה, תחושת הבטן שלי הייתה שהוא יחזור עד תחילת העונה. אבל טעיתי".

במשחק מול ניו אורלינס יתמודד וולטון מול מי שהיה חברו לצוות המסייע לקר עד הקיץ האחרון - אלווין ג'נטרי, שעבר לפלקינס לאחר סדרת הגמר מול קליבלנד.

עוזר מאמן גולדן סטייט לוק וולטון. AP
בכורה על הקווים בגיל 35. לוק וולטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully