וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין: "את המשחקים האלה צריך לדעת לקחת"

25.10.2015 / 9:47

מאמן הפועל חולון מרוצה מהניצחון הביתי על אשדוד, אל מול קהל שיא של 4,200 צופים: "היה חשוב לנו לא לאכזב את הקהל". אייל שולמן: "אפשר להפוך את זה למבצר". טענות באשדוד לשופטים, שרף: "כששחקנים בכירים נכנסים לבעיית עבירות מוקדמת, זה פוגע בנו". לייש גמר את העונה

צילום מסך

הפועל חולון עלתה אמש (שבת) למאזן של שני ניצחונות אל מול הפסד אחד לאחר שגברה בביתה על מכבי אשדוד/באר טוביה 67:76. הקבוצה של אלעד חסין ברחה בתחילת הרבע הרביעי ליתרון מבטיח, כשהיא שולטת לאורך רוב המחצית הראשונה, וידעה לשמור עליו כדי להשיג את הניצחון הביתי. 4,200 צופים יצרו אווירה נהדרת בהיכל החדש בעיר, במה שמהווה שיא קהל למשחק ביתי של חולון.

"היה לנו משחק מאוד קשה, עמדנו במפתחות שלנו, דיברנו על המשולש החזק של אשדוד - סוואן, גארט ותומאס, ועשינו עבודה טובה", אמר המאמן אלעד חסין, "את המשחקים האלה צריך לדעת לקחת, גם כשלא הולך לשחקן מסוים. למשל, מייק מוסר היה לו חצי ראשון פחות טוב, הוא לא הכריח את עצמו על המשחק, הוא נתן למשחק להגיע אליו, בחצי השני הוא היה יותר טוב. אנחנו קבוצה, זה מה שמייחד אותנו, חבר'ה תומכים אחד בשני, חיוביים אחד עם השני, אמרתי היום בבוקר שכשיש אנרגיה טובה, כנראה שיש פה משהו טוב. שמח שניצחנו במשחק חשוב, עם אולם מלא ואווירה טובה".

חסין התייחס לניסיון להפיכה של האולם החדש לאולם ביתי, "הקהל שלנו נתן הצגה היום, היו 4,200 צופים, זה הישג בפני עצמו, היה חשוב לנו לא לאכזב את הקהל הזה, לא לאכזב את ההנהלה שעשתה מאמצים. הקהל שלנו בכל מקום ובכל אולם, וכדי להפוך את האולם הזה למבצר נצטרך לעשות עוד צעד קדימה, זה לא שני משחקים ולא חמישה, צריך לבוא בכל משחק ולייצר כוח הרתעה".

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
רוצה לייצר הרתעה. חסין/מגד גוזני

במהלך המחצית השנייה נרשם עימות בין גוני יזרעאלי למנהל המקצועי והבעלים מיקי דורסמן, אך בחולון מקווים לפתור את העניינים כבר היום. מי שהצטיין בשורות הצהובים סגולים הוא אייל שולמן שקלע 13 נקודות, "התחלתי את ההכנה פחות טוב, קצת נעלמתי, אבל מתחילת העונה נכנסתי לעניינים, אני מנסה לבוא לעזור לקבוצה ולייצר יציבות, שזה הדבר הכי חשוב מבחינת שחקן כדורסל, עוד מעט כריס יחזור לקצב, ויהיה הרבה יותר קל. פקששנו בגביע, והרווחנו ביושר את הדיבורים של כולם, ועכשיו אנחנו צריכים להוכיח לכולם שכל הדיבורים האלה לא מעניינים". שולמן החמיא לקהל לגבי הדחיפה שקיבלה הקבוצה ממנו והוסיף: "אנחנו 2 מ-2 פה, הייתה פה אווירה מדהימה, אפשר להפוך את זה למבצר, יהיה לא פשוט, אנחנו לא הקבוצה הכי כשרונית בעולם".

בצד השני, הקבוצה של צביקה שרף רושמת הפסד שלישי בשלושה משחקים, רחוק מאוד ממה שקיוו בקבוצה מעיר הנמל להציג עם פתיחת הליגה. אם זה לא מספיק, אשדוד איבדה במהלך השבוע שעבר את נועם לייש שנפצע בברכו וגמר את העונה. בסיום המשחק, לשרף היו טענות לשריקות הקלות שנשרקו נגד שחקניו, "הפסדנו את המשחק, תוכנית המשחק שלנו והיכולת שלנו הייתה די טובה. היינו במשחק ברובו, אבל כאשר שחקנים בכירים שלנו נכנסים בשלב כל כך מוקדם לבעיית עבירות, זה פגע בנו", אמר המאמן הותיק, "אנחנו לא יכולים להתגבר על זה, וזה לא בידיים שלנו. יש לנו עוד שמונה ימים למשחק הבא, מחר ננוח, נחזור להתאמן. חלק מהפצועים שלנו לא יחזרו העונה, חלק יחזרו, אני מקווה שמה שפגע בנו, יפגע בנו פחות בהמשך. לא יודע מה חסר לנו משהו, חסר לנו משהו, היה חסר לנו 10 נקודות כדי לנצח".

יהונתן שולדבראנד, שקלע 11 נקודות, הוסיף: "הרבה חיסור ריכוז בסופו של דבר, זה מה שקובע, ברגעים קריטיים, זה מה שהכריע את המשחק, לא צריך יותר מדקה של איבוד כדור, החלטה לא טובה, וזה מומנטום שברח לנו מבין האצבעות, ואנחנו צריכים למצוא את האנרגיה לחזור מסיטואציות כאלה. צריך אנרגיה עם שכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully