וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "מי ששיבץ את המשחק בגביע הטוטו לא מבין בכדורגל"

מאמן מכבי תל אביב זועם על הלו"ז הצפוף, שקבע לקבוצתו שלושה משחקים בשישה ימים: "בשום מקום אחר בעולם זה לא קורה, ההתאחדות צריכה להתחשב בנו". המנהלת: "משבצים בהתחשבות ובתיאום עם מכבי ככל שניתן". יצחקי: "מתנצל על קריעת החולצה"

צילום: עמית גולדשטיין, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'

מכבי תל אביב תשחק מחר (שני) מול בית"ר ירושלים, ותפתח שבוע עמוס במיוחד, שבמהלכו תשחק שלוש פעמים בשישה ימים: ביום רביעי מצפה לה בני יהודה בגביע הטוטו, ובשבת יתקיים הדרבי מול הפועל.

"אני לא מבין את ההיגיון, מי שקבע את השיבוץ הזה לא מבין בכדורגל", אמר הבוקר בכעס המאמן סלבישה יוקאנוביץ', "בשום מקום אחר בעולם זה לא קורה. מי שעשה את זה כנראה לא שמע שאנחנו הקבוצה הישראלית היחידה באירופה. ההתאחדות צריכה להתחשב בנו ולדאוג לנו בשבוע כזה, כשיש לנו לו"ז עמוס כל כך".

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "המנהלת משבצת את המשחקים בהתחשבות ובתיאום מרבי עם קברניטי מכבי תל אביב, המתמודד בשלושה מפעלים במקביל, וזאת כדי לרווח את לוחות המשחקים - ככל שניתן - באופן שיאפשר למכבי תל אביב להתמודד בצורה המיטבית בכל המסגרות".

על המשחק מול בית"ר, אמר יוקאנוביץ': "אנחנו לא זקוקים לעוד מוטיבציה, זו מכבי תל אביב, המחויבות שלנו היא לנסות לנצח. אני מאמין שזו מספיק מוטיבציה עבורנו. אנחנו צריכים להיות כשירים ומוכנים תמיד, בטח כשנשחק לעיני אצטדיון מלא. אנחנו צריכים להיות מוכנים. אני לא מפריד בין קבוצות גדולות, קטנות או בינוניות, בחוץ או בבית.

"זה משחק קשה, בית"ר קבוצה גדולה שפתחה טוב את הליגה, המחויבות שלנו היא תמיד לנסות לנצח, מחר לא יהיה שונה. אנחנו מוכנים, זה משחק חשוב עבורנו. נחפש הזדמנויות לנצח. הפסדנו משחק לפני כמה ימים, אנחנו צריכים להבין את הסיטואציה שלנו ואת מה שעומד בפנינו. אצטרך לשכוח את החברות עם דראפיץ', אנחנו משחקים זה מול זה, לא מצפה ממנו לדבר אחר".

ברק יצחקי מכבי תל אביב ג'ו מונונגה מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"יוקאנוביץ' יודע שלא היה שום דבר אישי". יצחקי מול פתח תקוה/ברני ארדוב

ברק יצחקי אמר: "המפגשים מול בית"ר תמיד מרגשים מבחינתי, אצטרך לעשות את הפרדה. אנחנו לא מסתכלים על שחקנים מסוימים אלא על הקבוצה. כאחד שהיה שם יום או יומיים, אני יודע שבמשחק נתון, בטח מול מכבי תל אביב, הם יכולים להתעלות. זה תלוי איך הם מתעוררים בבוקר, הם קבוצה לא צפויה. זה מועדון גדול שדוחף את עצמו לניצחונות. אנחנו נצטרך להיות מוכנים לזה, תעמוד מולנו יריבה טובה".

על החזרה לליגה מהמשחק בליגת האלופות, אמר יצחקי: "השתפרנו מאז המשחק מול צ'לסי. בפורטו בחוץ שיחקנו הרבה יותר טוב. נצטרך לעשות את הדגש על המעברים האלה שאנחנו כל הזמן מדברים עליהם. הצלחנו לעשות את זה אחרי קייב, מקווה שנעשה את זה גם מחר. יש מי שגורם לנו להיות מפוקסים תמיד ולהיות מרוכזים במשחק הבא שמגיע, לשכוח מה היה במשחק הקודם. מבחינתנו כל הפוקוס והמוכנות זה במשחק מול בית"ר. מכבי תל אביב זה מועדון מקצועני, שיודע להעביר את מה שצריך לשחקנים, גם אנחנו יודעים. למדנו במשך השנים איך לעשות את ההפרדה הזו. מחר זו הבמה להראות את זה".

על התקרית במשחק מול מכבי פתח תקוה, שבה קרע את חולצתו בכעס לאחר שהוחלף במחצית השניה: "אקנה חולצה חדשה ואביא אותה לאפסנאי. אין שחקן שיגיד שהוא לא רוצה לשחק, ההחלטות הן לא שלי אלא של המאמן. קצת עצוב לי שבמקום לדבר על הבישול שלי, דיברו על החולצה שקרעתי. לחצתי למאמן את היד, התעצבנתי טיפה, מתנצל שקרעתי את החולצה. לא היה לי כעס כלפי אף אחד. בשבילכם זה היה מצוין אם יוקאנוביץ' היה עושה עניין, בלי לדבר איתו הוא יודע שלא היה לי משהו אישי נגדו, זה יצא מתוכי ולא היה מכוון, לא כדי לתת הצהרה למישהו. ככה זה יצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully