וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילור נבאס: "סיימתי את המשחק עם חיוך". בניטס: "נראינו נהדר"

שביעות רצון בריאל מדריד לאחר ה-1:3 על סלטה ויגו. השוער שהצטיין: "לא היה לי סיכוי לעצור את הבעיטה של נוליטו". המאמן: "שמח ששיחקנו כך לאחר המשחק מול פריס סן ז'רמן". חסה: "הראיתי שאני מתאים לריאל מדריד". וגם: המספרים

דנילו שחקן ריאל מדריד. AP
הבריזלאי ה-15 שכובש עבור ריאל מדריד. דנילו/AP

ריאל מדריד צלחה את המשימה הקשה שעמדה בפניה, כשגברה 1:3 על סלטה ויגו החזקה והגדילה ממנה את הפער בצמרת, רגע לפני המפגש מול פריס סן ז'רמן בשלב הבתים של ליגת האלופות.

שוער הבלאנקוס, קיילור נבאס, רשם תצוגת ענק בין הקורות, כשעצר פעם אחר פעם את שחקני הקבוצה הגליסיאנית. בעקבות זאת, באתרים הספרדים יצאו מגדרם וסיקרו באופן מיוחד את ההצגה של הקוסטה ריקני. "חומה ושמה נבאס", כתבו ב"מארקה". כמעט כל שחקני סלטה ויגו ניסו לבעוט לשער אך נעצרו אצל שוער ריאל מדריד, שפשוט היה בלתי ניתן להכנעה". ב"אס" הגדילו והכינו ידיעה המסקרת את המחמאות לנבאס בתקשורת העולמית.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
נותרו בפסגה. רונאלדו והחברים חוגגים/AP

המספרים

* ריאל מדריד לא הפסידה לסלטה ויגו כשהיא ביתרון מאז ה-15 בדצמבר 1957.

* מלך הבישולים של ריאל מדריד העונה - לוקאס ואסקס (שלושה). אגב, מדובר היה בבישול ה-200 שקיבל כריסטיאנו רונאלדו כשחקן ריאל מדריד במשחקים רשמיים.

* סלטה ויגו נעצרה אחרי 13 משחקים רצופים ללא הפסד - הרצף השני הכי ארוך בהיסטוריה של המועדון.

* 15 ברזילאים כבשו עבור ריאל מדריד במהלך השנים; שבעת האחרונים: ז'וליו באפטיסטה, רוביניו, סיסיניו, אמרסון, מרסלו, קאקה ודנילו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. רויטרס
שבע רצון. רפא בניטס/רויטרס

הציטוטים

"הביטחון שלי עלה ועלה אחרי כל בעיטה שהצלתי", אמר נבאס עצמו. "סיימתי את המשחק עם חיוך, מאושר ומרוצה. מגיעות מחמאות לנוליטו על השער שכבש, לא היה לי סיכוי להדוף את הכדור האדיר שבעט. חשוב מאוד שאצבור ביטחון לקראת המשך העונה".

"מה הכי אהבתי? את התוצאה", אמר רפא בניטס בסיום. "היה לנו משחק נהדר, הגענו להמון הזדמנויות והייתה לנו אפשרות לסגור את הסיפור בשלב מוקדם, אך לא עשינו זאת. לא כבשנו את השער השלישי, ושילמנו על זה. אני שמח שאחרי המשחק מול פריס סן ז'רמן, הגענו למשחק הלא קל שציפה לנו ועמדנו במשימה. אני מרוצה מכך. קיילור נבאס? כל הקבוצה שיחקה טוב".

"הראיתי שאני מתאים לריאל מדריד", אמר חסה. "אני נמצא בכושר נהדר ואני מרגיש מצוין. אני מרוצה אבל משוכנע שאני יכול לתת יותר לקבוצה. אני עושה הכול בדקות שאני מקבל - אם אני מקבל עשר דקות אני יורק דם בעשר הדקות האלו ואם מדובר ב-20 דקות, אני יורק דם במשך 20 דקות. נותן את כל כולי בכל רגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully