וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר חוגג את העליה לפסגת הפרמיירליג: "זה היה שבוע מושלם"

מאמן ארסנל בעננים, לאחר הניצחון על אברטון שסידר לו ביקור זמני, ככל הנראה, במקום הראשון: "קשה היה לחזות שנגיע לשם בשלב הזה, המיקום שלנו מראה שעבדנו". קייהיל מאוכזב מההפסד החמישי של צ'לסי: "מצב הרוח בחדר ההלבשה הוא לא משהו"

"

לורן קוסיילני שחקן ארסנל כובש שער. רויטרס
קוסיילני כובש את השני, אתמול באמירויות/רויטרס

זה אמנם זמני ועשוי להסתיים לאחר הדרבי של מנצ'סטר, אבל ארסנל עלתה אתמול (שבת) לפסגת הפרמיירליג, בזכות הניצחון 1:2 על אברטון. שלוש הנקודות באמירויות השלימו לארסן ונגר שבוע נהדר, שכלל ניצחון על באיירן מינכן, יום הולדת, ועלייה לפסגה - או במילותיו, "שבוע מושלם".

"לא קל להשיג דבר כזה", אמר ונגר, "נכון שזה ל-24 שעות, אבל אחרי ההפסד לווסטהאם במחזור הפתיחה אף אחד לא חזה שזה יהיה כך. המשמעות של הגישה שלנו והקשיחות שלנו היא שאחרי עשרה משחקים, אנחנו שם. זה מראה שעבדנו. עדיין מוקדם בעונה, אבל אנחנו שמחים מהמקום שלנו, וצריכים לשמור על ריכוז. לא חשבתי שנהיה כאן בשלב הזה, כי מנצ'סטר סיטי פתחה עם חמישה ניצחונות".

צ'לסי, מנגד, ספגה הפסד חמישי העונה. הבלוז נוצחו 2:1 על ידי ווסטהאם בדרבי הלונדוני ונותרו במקום ה-15 בלבד בפרמיירליג עם 11 נקודות, חמש מעל הקו האדום. ז'וזה מוריניו הורחק במחצית וצפוי לרצות עונש על תנאי שעומד כנגדו. גם עוזרו של הפורטוגלי, סילבינו לורו, הורחק.

גארי קייהיל שחקן צ'לסי (אמצע). AP
כאן הם עוד חגגו. קייהיל וחבריו/AP

* ז'וזה מוריניו הפסיד בשישה מ-12 משחקי הפרמיירליג האחרונים בהם אימן. לפני כן, הוא הפסיד בשישה משחקים מ-64 משחקי ליגה.

* צ'לסי ספגה ראשונה בחמישה מעשרת המשחקים העונה, בכל העונה שעברה היא ספגה ראשונה רק בשמונה משחקים.

* זו פתיחת העונה הכי טובה של ווסטהאם בתולדות הפרמיירליג אחרי עשרה מחזורים. הפטישים השיגו 20 נקודות, בעוד מבחינת צ'לסי זוהי פתיחת העונה הרעה ביותר אחרי עשרה משחקים בפרמיירליג (11 נקודות).

* ווסטהאם ניצחה כבר בשלושה משחקי דרבי העונה (גם מול ארסנל וקריסטל פאלאס). הפטישים ניצחו רק בשני משחקי דרבי בכל עונת 2014/15.

* מאורו סראטה כבש את שער הפרמיירליג הראשון שלו באפטון פארק.

* ווסטהאם כבשה את השער הראשון שלה מול צ'לסי אחרי 467 דקות.

בלם הבלוז גארי קייהיל, שכבש שער שוויון זמני, אמר בסיום: "מצב הרוח בחדר ההלבשה הוא לא משהו, כמו שהייתם מתארים שהוא אחרי הפסד. בעונה שעברה לא היינו רגילים לזה. השחקנים גמורים. לא הרבה מילים נאמרו אחרי ההפסד, ואני בטוח שננתח את מה שקרה ביום הקרוב. תפסנו את הראש כמה פעמים במחצית הראשונה, פעם אחת כששער של ססק פברגאס היה צריך להיות מאושר ופעם נוספת כשכדור שלנו כמעט עבר את קו השער. אז נותרנו בעשרה שחקנים. אנחנו המשכנו לשחק וחשבנו שהשופט גם אמר להמשיך לשחק. אולי עוזר השופט לקח את ההחלטה, אני לא משוכנע לגבי מה שקרה שם. אנחנו לא מרחמים על עצמנו, אנחנו חייבים לעבוד קשה ולהתאושש מהר".

מנג'ר ווסטהאם סלאבן ביליץ' אמר בסיום: "אני מרחם על מוריניו, הרבה החלטות של השופט, לפחות מנקודת המבט שלו, הלכו נגדו, ונגד צ'לסי. נגד סאות'המפטון, דינמו קייב והיום, אבל אני יכול להגן על ההחלטות שהתקבלו לטובת ווסטהאם כי אני מסתכל על טובתי. לא חושב שקיבלו החלטות נגד צ'לסי, אבל כנראה שכמה החלטות ביחד היו יותר מדי מבחינת מוריניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully