וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוזון הובס ופוטר, 63 דקות לחמד בתיקו של ברייטון

צ'רלטון ומאמנה ספגו עוד תבוסה ביתית, הפעם 3:0 לברנטפורד, בסיומה קיבל לוזון הודעה על סיום דרכו. האדיקס צברו שתי נקודות בלבד מ-27 ונמצאים מתחת לקו האדום. 90 דקות לתמוז בהפסד פטרולול

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
סיים את דרכו בצ'רלטון. גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון וקבוצתו (לשעבר) צ'רלטון ספגו תבוסה ביתית נוספת, 3:0 לברנטפורד, בסיומה קיבל המאמן הודעה על סיום דרכו בקבוצה, כתשעה חודשים לאחר שהגיע. מדובר היה בהפסד שלישי ברציפות על האפס של צ'רלטון, שנמצאת מתחת לקו האדום.

כמו בתבוסה הביתית מול פרסטון באמצע השבוע (3:0) גם הפעם האדיקס כשלו לעיני אוהדיהם ואפשרו ליריבה לחגוג ניצחון שלישי ברציפות. ג'ון סוויפט (26), אלן ג'אדג' (55) ולאסה ויבה (86) כבשו את השערים שהעמיקו את המשבר של צ'רלטון ולוזון, שביצע לא פחות משישה שינויים בהרכב וגם זה לא הועיל.

* תומר חמד שיחק 63 דקות בהרכב ברייטון, שלא הצליחה לנצח את פרסטון בבית וסיימה מולה ב-0:0. ברייטון נותרה בפסגה עם יתרון של ארבע נקודות על פני האל סיטי, כשהיא עדיין ללא הפסד העונה ב-13 מחזורים. בירם כיאל ריצה עונש הרחקה בגין צהובים ולא נכלל בסגל.

* קני סייף שיחק 90 דקות ובישל את השער הראשון של גנט ב-2:2 שלה נגד אוסטנד. הקשר ההתקפי מצא בכדור רוחב את דניאל מיליצ'ביץ' שקבע 0:1, אבל האלופה איבדה את היתרון בהמשך

* החלוץ טוטו תמוז שיחק 90 דקות בהפסד של קבוצתו פטרולול פלוישטי 1:0 וולונטרי במסגרת המחזור ה-15 בליגה הרומנית. משחק רביעי של פטרולול ללא ניצחון, נותרה במקום האחרון בליגה.

* החלוץ עומר דמארי שיחק 70 דקות ב-1:2 של רד בול זלצבורג על ריד במסגרת המחזור ה-13 בליגה האוסטרית.

* עידן ורד לא היה בסגל של קבוצתו הכוכב האדום בלגרד ב-2:4 על בוראץ.

* החלוץ מוחמד גדיר לא היה בסגל של קבוצתו לוקרן ב-1:2 על ווסטרלו בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully