וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי ראשון לציון רוצה להישאר מושלמת

24.10.2015 / 16:40

הקבוצה של שרון דרוקר, שתפתח השבוע את הופעותיה באירופה, תארח את העולה החדשה מקרית גת (19:30). בכורה לאוסבי. כריס רייט: "כל משחק הוא קרב חדש"

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
המאזן המושלם יישמר? שרון דרוקר/מגד גוזני

משחקי המחזור השלישי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם המפגש בו תארח מכבי ראשון לציון את מכבי קרית גת (19:30, שופטים: דוד רומנו, ליאור בייניש ואסף אוברלנדר). הקבוצה של שרון דרוקר היא אחת משלוש קבוצות שעדיין לא הפסידה העונה בליגה, ויודעת שניצחון על מכבי קרית גת ישאיר אותה כאחת משתי קבוצות עם מאזן מושלם. מנגד קרית גת רשמה בשבוע שעבר ניצחון בכורה בליגת העל, ובמאזנה ניצחון והפסד.

למרות ניצחון החוץ היוקרתי על הפועל תל אביב השבוע, בראשון לציון ממש לא היה שקט. הפורוורד דריק באיירס, שלא השתלב, סיים חוזה בן חודש ושוחרר, ואת מקומו תפס שחקן הפנים המעניין רומרו אוסבי, שנבחר 51 בדראפט 2013. אוסבי גם כן חתום על חוזה לחודש עם אופציה עד לסיום העונה.

הכתומים יפתחו השבוע את משחקיהם במסגרת היורופקאפ של פיב"א כשיתארחו בטאלין אצל בי סי קאלב/קארמו. בראשון יודעים שלאורך כל תקופת משחקיהם באירופה, יהיה עליהם להרחיב את הרוטציה כדי שהשחקנים לא יפלו מהרגליים, והצמד הצעיר, גולן גוט שמפתיע מאוד עד כה ועידן זלמנסון, צפוי לקבל דקות. המצטיין עד כה של ראשון העונה הוא ללא ספק דריל מונרו, שנבחר למצטיין המחזור בליגת העל, בשני המחזורים הראשונים.

כריס רייט שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"כל משחק הוא קרב חדש". רייט/ברני ארדוב

"כל משחק הוא לגופו וכל משחק הוא קרב חדש", אמר פורוורד הכתומים כריס רייט, "אנחנו נרצה לבוא מאוחדים ולהמשיך להציג את הכדורסל שלנו כיחידה אחת. אני מאמין שהמפתח עבורנו הוא הריכוז והאנרגיות שנביא איתנו למגרש".

קרית גת רשמה בשבוע שעבר ניצחון בכורה חשוב בליגה, כשגברה על עירוני נס ציונה באולמה הביתי באשקלון. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהאופי שהפגינו השחקנים שחזרו מפיגור שבע בדקות הסיום, ומאמינים שזה סימן טוב להמשך הדרך. מי שהרשים מאוד במשחק היה הגארד טריי מקיני ג'ונס שהיה נחשב לתעלומה גדולה עד כה, ובצוות המקצועי מאמינים שבזכות המשחק הטוב שלו יוכל לבנות ביטחון להמשך. שחקן נוסף שמפתיע מאוד עד כה העונה הוא הסנטר בן אלטיט, שרושם עד כה 10 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully