וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבטלנה קוזנצובה זכתה בטורניר גביע קרמלין

הטניסאית הרוסייה חגגה תואר ראשון בבית, אחרי שלקחה תשעה משחקים ברצף וטיילה לניצחון קל בגמר על בת ארצה אנסטסיה פבליוצ'נקובה - 2:6, 1:6. סוק הפתיע את גאסקה, ישחק בגמר שטוקהולם מול ברדיך

הטניסאית סבטלנה קוזנצובה. רויטרס
תואר ראשון על אדמת רוסיה. סבטלנה קוזנצובה/רויטרס

סבטלנה קוזנצובה, אלופת רולאן גארוס וארה"ב לשעבר, זכתה היום (שבת) בטורניר גביע קרמלין ברוסיה, לאחר שניצחה בגמר את בת ארצה אנסטסיה פבליוצ'נקובה בקלילות - 2:6, 1:6. זהו תואר ראשון העונה לקוזנצובה בת ה-30, שהגיעה לטורניר מהמקום ה-32 בעולם, ותואר מספר 15 בקריירה.

פבילוצ'נקובה הגיעה עם רצף של 19 ניצחונות באולם, אבל נותרה סחוטה במשחקה ה-10 תוך 12 ימים ולא יכלה ליריבתה המנוסה. ממצב של 2:2 במערכה הראשונה, קוזנצובה שייטה עם תשעה משחקונים רצופים וסגרה עניין אחרי שעה ו-19 דקות כדי לחגוג לראשונה תואר WTA על אדמת רוסיה.

ג'ק סוק האמריקאי, המדורג 32 בעולם, רשם היום הישג מרשים כשהצליח לעלות לגמר טורניר שטוקהולם מסבב ה-250 של ה-ATP. האמריקאי בן ה-23 הפתיע בחצי הגמר את רישאר גאסקה (12 בעולם) עם 4:6, 2:6 אחרי שעה ועוד 22 דקות בלבד. סוק עלה לגמר השני שלו השנה, כשבקודם הוא ניצח את סם קוורי ביוסטון. בגמר ישחק סוק נגד תומאש ברדיך החמישי בעולם, שהוביל 1:6 מול מרכוס בגדאטיס (46), שנאלץ לפרוש.

ג'ק סוק טניסאי אמריקאי. רויטרס
ניצחון גדול. סוק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully