וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה הודיעה: פליפ סונדרס לא יהיה עם הקבוצה העונה

מצבו הבריאותי של המאמן והג'נרל מנג'ר של הקבוצה, שסובל מלימפומת הודג'קין, לא יאפשר לו לעבוד בעונה הקרובה. עוזרו, סם מיצ'ל, שזכה בתואר מאמן העונה ב-2007 עם טורונטו, יחליפו על הקווים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: ההסתבכות של למאר אודום

חמישה ימים בלבד לפני שהיא פותחת את עונת ה-NBA שלה, בישרה הלילה (בין שישי לשבת) מינסוטה טימברוולבס כי פליפ סונדרס לא יאמן את הקבוצה העונה, זאת בשל מאבקו במחלת הסרטן.

סונדרס בן ה-60 אימן את הזאבים בין 1995 ל-2005, המשיך לדטרויט ולוושינגטון וחזר לסיבוב שני במינסוטה ביוני 2014. בחודש אוגוסט האחרון, סונדרס הודיע כי הוא טופל לאחר שאובחן אצלו סרטן מסוג לימפומת הודג'קין והוא העביר את האחריות על הקבוצה לעוזרו סם מיצ'ל, שב-2007 זכה כמאמן טורונטו בתואר מאמן השנה ב-NBA.

סונדרס, המשמש במינסוטה גם כג'נרל מנג'ר ואף מחזיק בחלק קטן מהבעלות על הקבוצה, קיווה שיוכל לשוב לפעילות השנה עם הטימברוולבס, שם הוא בנה קבוצה מסקרנת ומלאה בצעירים מוכשרים. אלא שכאמור, כעת הודיע נשיא המועדון גלן טיילור כי הדבר לא יתאפשר: "המחלה שלו רצינית ואם הוא יחזור בשלב זה, יהיה לו קשה להתאושש ולצבור אנרגיות, כי הוא היה בבית החולים כל כך הרבה זמן", אמר טיילור ל"מיניאפוליס סטאר טריביון".

לאחר הטיפול הראשוני באוגוסט, סונדרס אמר כי מבחינת הרופאים המחלה שלו "בהחלט ניתנת לטיפול" וכי הוא מצפה לשוב העונה לתפקידיו בקבוצה, אולם הוא אושפז שוב בספטמבר, לאחר שמצבו הורע.

מאמן מינסוטה טימברוולבס פליפ סונדרס. Jonathan Daniel, GettyImages
רק בריאות. סונדרס/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully