וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלי הכסף של קטאר, התכניות יתקעו וברצלונה יכולה להיות בבעיה"

נשיא המועדון ג'וזף מריה ברתומאו חזר מקטאר ללא הסכם חסות חדש, לאחר שדרש 70 מיליון יורו וזכה לסירוב. כעת, בספרד מנתחים את משמעות הדברים: "הקבוצה לא תוכל להצעיר את הסגל"

שחקני ברצלונה חוגגים עם ניימאר. רויטרס
התכניות יתקעו? שחקני ברצלונה עם קטאר על החולצה/רויטרס

יום מעניין צפוי מחר (ראשון) בברצלונה, כאשר מלבד משחקה של הטרבליסטית בבית נגד אייבר במסגרת המחזור התשיעי בליגה הספרדית (19:15, ערוץ 50), תתקיים גם אסיפה של כל חברי המועדון (ה"סוסיוס") אליה יגיע הנשיא ג'וזף מריה ברתומאו כשהוא בצרות.

במסגרת קמפיין הבחירות שלו, ברתומאו הבטיח להגיע לאסיפת החברים הקרובה עם שתי אפשרויות לנותנת חסות עבור המועדון: הצעה אחת מחברת התעופה של קטאר, שמעניקה לברצלונה חסות על חולצות המועדון הקטאלני מאז קיץ 2013 ועוד הצעה אלטרנטיבית.

אלא שבסופו של דבר, ברתומאו לא מצא אף הצעה אלטרנטיבית וביום חמישי, כפי שהודיע המועדון אמש, הוא גם חזר מקטאר מבלי שהגיע לסיכום על חוזה חסות חדש. העסקה מול הקטארים נפלה לאחר שברתומאו דרש 70 מיליון יורו, הסכום אותו מקבלת מנצ'סטר יונייטד משברולט, המהווה את סכום הפרסום הגבוה בעולם הכדורגל כיום. הקטארים סירבו וכרגע לפחות, העסקה נפלה.

החוזה המקורי, שהחל עוד ב-2010, יסתיים ב-2016 ובספרד כבר החלו לנתח את המשמעויות של הישארותה של בארסה בלי ספונסר מרכזי: "ללא קטאר, לברצלונה לא יהיה כסף להצעיר את הסגל כמו שהיא רוצה", כתב מויסס יורנס בטורו ב"אס", "רוברט פרננדס לוקח בהתלהבות רבה את תפקידו. זה נראה קל להיות המנהל המקצועי בברצלונה, אבל אין לך שום מקום לטעויות, אחרת אוכלים אותך חי. המטרה שלו היא הצערה של הסגל וברצלונה מחפשת בכל אירופה שחקנים עד גיל 25-27, אותם היא יכולה לרכוש. השמות החמים הם מוסטפי וקנסלו מוולנסיה וההולנדי של אייאקס, בזואר. אבל אם הכסף מקטאר לא יגיע, כל התכנית הזו תיתקע, כי השחקנים הצעירים עולים הרבה כסף. לצד העונש מפיפ"א והבעיות בלה מאסיה, שם יש אנשים שחושבים שלפחות בשלוש השנים הבאות מחלקת הנוער לא תוכל לספק לקבוצה הבוגרת שחקנים ברמה מספיק טובה, ברצלונה יכולה להיות בבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully