וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שני כוכבי פרמיירליג, אחד מהם שיחק בנבחרת, עומדים לצאת מהארון"

ה"מירור" טוען כי השניים כבר הודיעו למשפחות ולחברים וכי הם זוכים לתמיכה מצד המועדונים וההתאחדות האנגלית. את ההכרזה הם מתכננים לתחילת העונה הבאה: "הגישה הזו סופסוף משתנה"

one

בווידיאו: הרביעייה של ויינאלדום מול נוריץ'

האם הפרמיירליג האנגלית ניצבת בפני אחד הרגעים המשמעותיים בתולדותיה? על פי עיתון ה"מירור" המתפרסם בממלכה, שני שחקנים בליגה, אחד מהם אף שיחק בעבר בנבחרת אנגליה, מתכוונים לצאת מהארון בקרוב מאוד ולהכריז על היותם הומוסקסואלים. אם אכן יעשו זאת, הם יהפכו לשחקנים הראשונים בתולדות הליגה הבכירה באנגליה שיוצאים מהארון בעודם פעילים.

על פי הדיווח, שני השחקנים כבר חשפו את עצמם בפני משפחותיהם וחבריהם הקרובים והם זוכים לתמיכה רבה מצד המועדונים שלהם ומצד התאחדות הכדורגל האנגלית. ההכרזה שלהם ככל הנראה מתוכננת לתחילת העונה הבאה ובעיתון טוענים גם כי שחקן מוכר נוסף כבר יצא מהארון בפני חבריו עוד ב-2011, אולם אז המכונית שלו רוססה עם מילה הומופובית וכעת הוא חושש להכריז על הדברים באופן ציבורי.

גביע אליפות הפרמיירליג. AP
רגע חשוב בתולדות הכדורגל?/AP

ה"מירור" כמובן לא חשף או אפילו רמז לגבי זהותם של שני השחקנים שמתכננים את ההודעה הגדולה, אולם בידיעה נכתב: "שחקנים הומוסקסואלים נותרו שקטים לגבי העדפותיהם המיניות, מתוך חשש מהתגובות שיקבלו, כולל הקנטות מצד אוהדים של קבוצות יריבות. אבל הגישה הזו סופסוף משתנה וכעת, שני כוכבי פרמיירליג מאמינים שזה הזמן שלהם לצאת מהארון".

בידיעה אף מצוטט מקור המקורב לעניינים, שאמר: "הסטיגמה כלפי הומוסקסואלים נעלמה לחלוטין והציבור הרבה יותר פתוח לקבל אותם. זה תמיד היה משחק מאצ'ואיסטי לצערנו, אולי יותר מכל ספורט אחר וביציעים יכולה להיות מנטליות מאוד אגרסיבית, אבל סופסוף המצב התאזן מעט ויותר ויותר ספורטאים מכריזים שהם הומוסקסואלים".

אחד מכוכבי הספורט הגדולים ביותר באנגליה, הקופץ למים טום דיילי, פרסם לפני כשנתיים סרטון בו הוא הודיע כי הוא נמצא במערכת יחסים עם בחור אחר ובכלל, הספורט הבריטי הולך ונפתח בשנים האחרונות לספורטאים שמחליטים לצאת מהארון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully