וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הביסה 0:3 את טולוז ועלתה למקום הרביעי

דאדר, ולבואנה וקורנה הובילו את סגנית האלופה לניצחון ביתי שיקרב אותה לצמרת. נאנט השיגה ניצחון חוץ 0:2 בקון הודות לשערים של באמו ותומאסון. הדרבי בין לוריין וראן הסתיים ב-1:1

יאסין באמו שחקן נאנט חוגג. רויטרס
שוב הוא חוגג. באמו/רויטרס

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית יצא לדרך אמש (שישי) עם שני משחקים, כשבמוקד עמד ניצחונה של נאנט 0:2 בחוץ על קון. בהמשך ליון לא ריחמה על טולוז ומחצה אותה 0:3 שמחזיר אותה למסלול הניצחונות. בשבת, הדרבי בין לוריין לרן הסתיים ב-1:1.

seperator

קון - נאנט 2:0

קון המפתיעה קיוותה להמשיך במומנטום החיובי ולהשיג ניצחון רביעי ברציפות שהיה מעלה אותה למקום השני ומצמק את הפער מפריס סן ז'רמן האלופה לשתי נקודות בלבד, אבל לנאנט היו תוכניות דומות, והיריבה השיגה ניצחון שלישי ברציפות שמקפיץ את המועדון למקום החמישי. בדקה ה-23 יאסין באמו המרוקני קיבל את הכדור מאמיליאנו סאלה במהלך התקפה מתפרצת, והניף את הרגל מחוץ לרחבה ומצא את הפינה השמאלית. אדריאן תומאסון היה אחראי לשער של המשחק בדקה ה-61 אחרי שקיבל כדור שהוגבה מצד שמאל על ידי ווילפריד מוימבה, והמשיך עם בעיטה מהאוויר מקרוב כדי לסגור את הסיפור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סרג'י דארדר שחקן ליון חוגג שער. רויטרס
שער בכורה בצרפת. סרג'י דארדר/רויטרס

ליון - טולוז 0:3

בשבוע שעבר ליון סיימה בתיקו מול מונאקו, והשבוע היא חוזרת למסלול הניצחונות עם הופעה משכנעת מול היריבה שממשיכה לצנוח בטבלה ורושמת משחק ליגה עשירי ברציפות ללא ניצחון. בדקה ה-18 החבורה של הובר פורנייה עלתה ליתרון כשמתיו ולבואנה הוציא כדור רוחב לסרג'י דרדר שהצטרף להתקפה, עצר עם החזה והמשיך פנימה. ליון המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-69 ולבואנה הפך לכובש. הוא קיבל רוחב מקלאודיו בבו ובעט מ-16 מטר לפינה השמאלית. הסיפור נסגר בתוספת הזמן כשמקסוול קורנה הצעיר כבש בקלות את השלישי. בזכות הניצחון, ליון עולה למקום הרביעי.

משחקים נוספים:

לוריין - ראן 1:1
ללוריין: רפאל גריירו (25). לראן: קמיל גרוסיצקי (68)

גאזלק אז'קסיו - ניס 1:3
לאז'קסיו: גרגורי פוז'ול (1), רודריץ פיליפי (32), דמיאן דג'וקוביץ' (43), לניס: רודריץ פיליפי (עצמי, 11)

מונפלייה - באסטיה 0:2
למונפלייה: ריאד בודבוז (63), קאסימיר נינגה (88)

אנז'ה - גנגאן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully