וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ' יחליף את מייק ששבסקי כמאמן נבחרת ארה"ב ב-2017

קואוץ' קיי יעזוב את התפקיד היוקרתי אחרי ריו 2016, מאמן סן אנטוניו ייכנס לנעליו: "כבוד ענק". קולנג'לו: "התמזל מזלנו לצרף את אחד הטובים אי פעם". ששבסקי: "המאמן האידיאלי"

AP

בווידאו: גרג פופוביץ' מותח את אחד העיתונאים לפני פתיחת העונה

מייק ששבסקי כבר הודיע שברצונו לסיים את תפקידו כמאמן נבחרת ארצות הברית אחרי האולימפיאדה של 2016 בריו, והערב (שישי) הודיע נשיא איגוד הכדורסל האמריקאי ג'רי קולנג'לו על מחליפו של קואוץ' קיי: מדובר בגרג פופוביץ'.

מאמנה הנפלא של סן אנטוניו, שנמנה על צוות האימון של נבחרת ארצות הברית ב-2002 ו-2004, ידריך את האמריקאים בין 2017 ו-2020, בתקופה שתכלול מחנות אימונים, אליפות עולם בסין (אם ארצות הברית תעפיל אליה) ואולימפיאדת 2020 ביפן. ששבסקי, אגב, יישאר במערכת כיועץ בין 2017 ו-2020.

"זה כבוד ענק לייצג את המדינה שלנו כמאמן נבחרת ארצות הברית", אמר המאמן בן ה-66. "מה שהנבחרת השיגה בעשור האחרון תחת הדרכתם של ג'רי קולנג'לו ומייק ששבסקי באמת מרשים. אעשה את הטוב ביותר שלי כדי לשמור על הסטנדרטים הגבוהים של ההצלחה, הכבוד והאופי שג'רי, מייק והשחקנים הציגו בשם הכדורסל האמריקאי".

קולנג'לו הוסיף: "אני מאושר שגרג יהיה המאמן החדש שלנו. אין בי צל של ספק שהתמזל מזלנו לצרף את אחד המאמנים המצליחים והטובים ביותר בתולדות ה-NBA. קבלת ההחלטה כבר עכשיו מאפשרת לבצע תקופת מעבר חלקה ואפקטיבית אחרי אולימפיאדת 2016".

לבסוף, המאמן היוצא ששבסקי התמוגג גם הוא: "לכבוד הוא לי להמשיך את עבודתי בכדורסל האמריקאי כיועץ מיוחד. כמה מהרגעים המרגשים ביותר בקריירת האימון שלי קרו כאן, ואני מאושר להמשיך את הקשר הזה. גרג פופוביץ' הוא המאמן האידיאלי לעמוד בראש התכנית הזו. הרקע הצבאי שלו ביחד עם יכולתו המיוחדת להוציא את הטוב ביותר מהקבוצות שלנו רק יעזרו לכדורסל האמריקאי. אני כבר מצפה ללמוד ממנו ומקולנג'לו בזמן שיצעידו את ארצות הברית לעתיד".

גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
אין ראוי ממנו. פופוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully