וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: מכבי אשדוד עדיין ללא ניצחון, הפסידה 76:67 להפועל חולון

24.10.2015 / 21:50

הקבוצה של צביקה שרף המשיכה עם פתיחת העונה הרעה וספגה הפסד שלישי לעיני קהל שיא של 4,000 צופים בחולון. קלייבורן הוביל את המנצחת עם 17, רייט ערך בכורה בליגה. שרף ספג עבירה טכנית וראה את קבוצתו מתרסקת ברבע האחרון. 19 לגארט

צילום מסך

הפועל חולון ומכבי אשדוד פתחו הערב (שבת) את המחזור השלישי בליגת העל כשהקבוצה של אלעד חסין גברה 67:76 על זו של צביקה שרף באולם החדש בחולון. לאחר שלושה מחזורים, האשדודים עדיין ללא ניצחון בליגת העל.

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
עוד הפסד. שרף/יוסי ציפקיס

כ-4,000 צופים הגיעו למגרש, קהל שיא היסטורי למשחק בית של חולון וראו מחצית שנייה אינטנסיבית וחמה, עם הרבה עבירות וסלים משני הכיוונים. שרף אף ספג עבירה טכנית ברבע הראשון, בו ראו רוב השחקנים את הרצפה מקרוב לאחר עבירות שונות. המחצית הראשונה הצמודה הסתיימה ב-35:36לחולון.

במחצית השנייה חולון נראתה הרבה יותר טוב ולמרות שאייזיאה סוואן החזיר את אשדוד למשחק ברבע השלישי, ברבע הרביעי האשדודים התפרקו ונתנו לחולון לברוח, בעיקר בזכות משחק טוב של גוני יזרעאלי ו-וויל קלייבורן.

קלייבורן, שסיים את המשחק עם 17 נקודות, היה המצטיין בשורות חולון כשדיאנטה גארט, שהיה היחיד שהפגין משחק טוב באשדוד, סיים עם 19. יזרעאלי היה טוב מאוד עם 9, ג'רמיס סמית' קלע 15. כריס רייט ערך בכורה בליגה ולא רלע. יונתן שולדבראנד היה היחיד שתרם דאבל פיגרס באשדוד חוץ מגארט עם 19 נקודות.

מאמן חולון, אלעד חסין אמר בסיום המשחק: "השחקנים נותנים את הנשמה. כל השחקנים התעשתו, אנחנו קבוצה. אני נהנה מאוד לאמן את החבר'ה האלה. יש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו רק בהתחלה. אני שמח שלקחנו את הניצחון היום. הייתה היום אווירה נהדרת, הקהל יילך איתנו ולא משנה לאיזה אולם נלך. אני מרגיש שהקבוצה משתפרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: וויל קלייבורן 17 נקודות (8/14 מהשדה), 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות, ג'רמיס סמית' 15 ו-7 ריבאונדים, אייל שולמן 13 (6/10 מהשדה), מייק מוזר 9 ו-6 ריבאונדים, גוני יזרעאלי 9, דודו שמריז 7, אייזק רוזפלט 6 ו-5 ריבאונדים. כריס רייט (5:58 דקות) ואלון ספיר (19:28) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי אשדוד: דיאנטה גארט 19 נקודות (10/10 מהקו), יונתן שולדבראנד 11 ו-5 איבודים, איזייאה סוואן 9, ווילי וורקמן 9, צ'רלס תומאס 8, ג'רמיין הול 5, מייקל גלאדנס 4, אור סולומון 2. רוני נציה (10:00 דקות), נאור שרון (11:28) ורגב זנזורי (00:22) שותפו, אך לא קלעו.

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
ניצחון ביתי מרשים. חסין/מגד גוזני

רבע 1

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה אגרסיבית מאוד והרבו לבצע עבירות. דודו שמריז ו-וויל קלייבורן הובילו את החולונים לפתיחה טובה, בעוד אייזיאה סוואן סחב את אשדוד והשאיר אותה בעניינים. צביקה שרף קיבל עבירה טכנית כחלק מהמשחק החם כשחלק גדול מהשחקנים כבר הכיר את הפרקט מקרוב כבר בפתיחה. 20:20 בתום הרבע הראשון.

אייזאה סוואן שחקן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
משחק פושר. סוואן/יוסי ציפקיס

רבע 2

האורחת מאשדוד פתחה טובה את הרבע ופתחה פער בעזרת דקות טובות של דיאנטה גארט ויונתן שולדבראנד, אך וויל קלייבורן, כהרגלו, החזיר את החולונים למשחק עם כמה סלים חשובים. הקבוצה של אלעד חסין הראתה הרבה אופי וחזרה מפיגור ומדקות לא טובות. 35:36 לחולון במחצית.

אייזק רוזפלט שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
משחק לא רע מתחת לסלים. רוזפלט/קובי אליהו

רבע 3

חולון עלתה לרבע השלישי עם הרבה אנרגיות ופתחה טוב עם נקודות של סמית' וקלייבורן, אך גרנט סירב לתת למשחק לברוח והחזיר את שרף וחניכיו לעניינים. הקצב האט ושתי הקבוצות נכנסו למשבר קליעה, כשחולון לא קלעה במשך 5 דקות ואיפשרה לאשדוד להחזיר לעצמה את היתרון, לפני סל ועבירה של גוני יזרעאלי, שהוריד את חולון ליתרון של 50:52 בסוף הרבע.

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף. ניב אהרונסון
מחצית שנייה חלשה. שרף/ניב אהרונסון

רבע 4

כמו ברבע השלישי, גם הפעם חולון פתחה חזק. קלייבורן שוב קלע ללא הכרה וגם גוני יזרעאלי קלע סלים חשובים. סוואן ושולדבראנד היו היחידים שניסו לעזור לגארט, אך ללא הצלחה מרובה. הקבוצה של צביקה שרף נראתה כבויה בעוד החולונים קיבלו דחיפה גדולה מהקהל. חולון שמרה על היתרון וסיימה את המשחק עם 67:76.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully