וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "יש לי הרבה הישגים, לא אכפת לי איך מקטלגים אותי"

לפני הקרב המרתק עם סלטה ויגו, מאמן ריאל מדריד ענה לביקורות נגד סגנון המשחק של הבלאנקוס: "עבור אוהדי מדריד, לצפות במשחק עם אינטנסיביות ונחישות - זו ההנאה הגדולה ביותר"

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. רויטרס
לא אוהב את הביקורות. בניטס/רויטרס

אחרי ה-0:0 המשמים עם פריס סן ז'רמן טען מאמן אלופת צרפת כי ריאל מדריד שיחקה בגישה הגנתית, ולא מעט עיתונאים ברחבי העולם הסכימו. היום (שישי), במסיבת עיתונאים לקראת המשחק המרתק מול סלטה ויגו ביום בשבת, מצא רפא בניטס זמן כדי לענות למבקרים.

"אני נמצא בכדורגל הרבה שנים, ולצערי לחלק ממה שקורה במסיבות עיתונאים יש יותר חשיבות ממה שקורה במשחקים. עבור אוהדי מדריד, לצפות במשחק עם אינטנסיביות ונחישות - זו ההנאה הגדולה ביותר. יש לי הרבה הישגים ותארים בקריירה, בלי קשר לכל מה שאומרים. לא אכפת לי איך מקטלגים אותי".

בניטס הוסיף והדגיש: "הדבר החשוב הוא הקבוצה, לבנות על בסיס של תוצאות טובות ורגשות טובים. אוהדי ריאל מדריד דואגים ממה שקורה על כר הדשא, ולא ממה אומרים".

קארים בנזמה שהחמיץ את ההתמודדות מול פריס סן ז'רמן עשוי לחזור ביום ראשון. על מצב הפצועים שלו אמר בניטס: "עם קארים זה יהיה קרוב מאוד. הוא התאמן קצת אתמול, נחכה לראות כיצד ירגיש אחרי האימון היום. לוקה מודריץ' בסדר, הוא התאמן, הוא שיחק, כך שלגביו אנחנו יותר אופטימיים. אני מרוצה מהצוות הרפואי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully