וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב: "אם אני או קיירי היינו משחקים, היינו זוכים באליפות"

הפורוורד של קליבלנד העניק ראיון בו התייחס לקשיים בעונה שעברה, ההחלטה לחתום על חוזה חדש בקיץ והיחסים עם לברון: "שנינו רוצים את אותם דברים, דיברנו על מה אנחנו רוצים להשיג"

AP

בווידאו: חלק משגרת האימונים של קווין לאב בקיץ

לאחר עונת בכורה לא פשוטה כלל ופציעה לא פשוטה כלל, קווין לאב מקווה ש-2015/2016 תהיה בו בזמן מוצלחת ובריאה. הפורוורד של קליבלנד חזר לפני ארבעה ימים לפרקט לראשונה מזה שבעה חודשים וסיים עם 6 נקודות ו-4 ריבאונדים בהפסד 87:81 לטורונטו, והיום (שישי), בראיון ל"קליבלנד פלייר דילר", הוא דיבר על הציפיות שלו מעצמו, ההחלטה להישאר בקאבלירס, דיוויד בלאט והקשיים מאשתקד.

על החוזה החדש עליו חתם בקיץ (113 מיליון דולר בחמש שנים) במקום לעזוב לקבוצה אחרת אמר לאב: "כאן אני רוצה להיות, תמיד רציתי לחזור. סיכמתי בשעה 12:01 בלילה, ב-1 ביולי. ממש אחרי חצות, דייויד גריפין התקשר. אמרתי לו - ברור שאני בפנים. זו תמיד היתה התכנית שלי. אני ולברון נפגשנו ודיברנו על איך ששיחקנו בחצי השני של העונה שעברה. שנינו רוצים את אותם דברים, דיברנו על מה שאנחנו רוצים להשיג ולאן מועדות פניה של הקבוצה".

על הפציעה הקשה בכתף, במשחק 3 של סדרת הפלייאוף מול בוסטון, אמר: "ישר ידעתי שזה לא טוב. התסכלתי על איפה שהכתף שלי אמורה להיות, והיא לא היתה שם. רצתי מהפרקט, היו צריכים להחזיר אותה למקום. כל כך רציתי לשחק. אני זוכר שראיתי את הגמר, ומעולם לא רציתי לשחק יותר מבאותו זמן. כל הזמן חשבתי שאם אני או קיירי היינו משחקים, היינו זוכים באליפות. היינו צריכים רק עוד שחקן אחד".

על הפתיחה הרעה לעונה שעברה אמר: "במינסוטה הייתי מנהיג והייתי צריך לעשות הכל בכל משחק. בקליבלנד היו פעמים שלא ידעתי אם אני צריך לזרוק, או איפה אני צריך להיות על הפרקט. ניסיתי לשנות את המשחק שלי כדי להשפיע על הקבוצה בצורה חיובית. בחצי השני של העונה הרגשתי יותר בנוח, הבנתי איפה אני יכול להיות הכי אפקטיבי. העונה זה יהיה הרבה יותר קל".

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
אופטימי לגבי העונה המתקרבת. לאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully