וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד: "יאניס אנטטוקמפו הולך לשחק בכל העמדות עבורנו"

מאמן מילווקי מאושר מהגיוון של הפורוורד היווני, שאמור לקבל תפקיד גדול יותר העונה: "הוא לעולם לא מתלונן, רק יוצא לפרקט ומשחק". יאניס עצמו אמר: "אשמור גם על רכזים וגם על גבוהים"

AP

בווידאו: יאניס מדבר במדיה דיי של מילווקי

מילווקי אמורה להיות אחת הקבוצות המעניינות ב-NBA העונה. החבורה הצעירה של ג'ייסון קיד כבר הוכיחה אשתקד שכדאי להתחיל לספור אותה, והעונה, עם צירופו של גרג מונרו וההתבגרות של חלק מהצעירים, הבאקס צפויים לעשות עוד צעד קדימה.

אחת הסיבות לכך עונה לשם יאניס אנטטוקמפו, שנחשב לכישרון עצום ולפוטנציאל כמעט בלתי מוגבל. אשתקד העמיד הפורוורד היווני (20, 2.11 מ') ממוצעים של 12.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 2.6 אסיסטים וחסימה למשחק, והעונה הוא אמור לקבל משקל גדול עוד יותר בשיטה של קיד.

"הוא בן 20 והוא הולך לשחק בכל העמדות עבורנו", אמר מאמן הבאקס. "הוא לעולם לא מתלונן, רק יוצא לפרקט ומשחק". על אף 211 סנטימטריו, אנטטוקומפו כבר שיחק כרכז עבור מילווקי, וגם הוא מבין שיהיה עליו לעשות פחות או יותר הכל בעונה הקרובה - בפרט בשל מצבו הבריאותי הלא ברור של ג'בארי פארקר, שאמור לחזור רק באמצע נובמבר בשל קרע ברצועה הצולבת.

"בהגנה, ממש לא אכפת לי אם אני שומר על רכז או שחקן גבוה", אמר יאניס. "אני חושב שאני יכול לשמור על כולם, אפילו על החבר'ה הקטנים, אפילו על החבר'ה הגדולים. אעשה מה שצריך, הכי חזק שאני יכול".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. AP
עד לאן הוא יכול להגיע? יאניס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully