וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל עלתה לפסגת הפרמיירליג, מוריניו הורחק בהפסד של צ'לסי

התותחנים גברו על אברטון 1:2 ועלו למקום הראשון לפחות עד הדרבי של מנצ'סטר ביום א'. צ'לסי רשמה הפסד חמישי ב-10 משחקי ליגה, הפעם 2:1 לווסטהאם בחוץ. הפורטוגלי הורחק במחצית

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. AP
עוד שבוע קשה. מוריניו/AP

המחזור התשיעי בפרמייר ליג יצא היום (שבת) לדרך עם שישה משחקים, כשבמוקד עמד הדרבי בו ווסטהאם גברה על צ'לסי 1:2. מאוחר יותר ארסנל עלתה לפסגה בזכות ניצחון על אברטון בתוצאה זהה. המנה העיקרית תגיע בראשון, עם הדרבי של מנצ'סטר וקרב התחתית בין סנדרלנד לניוקאסל - יש שיגידו המשחק החם באנגליה.

מאורו סראטה, שחקן ווסטהאם. GettyImages
מאורו סראטה חוגג/GettyImages

ווסטהאם - צ'לסי 1:2

הפסד חמישי מ-10 משחקי ליגה, מרחק נקודות דו ספרתי מהפסגה והתרופפות כוללת. מי האמין שככה תראה העונה של צ'לסי בסוף אוקטובר, פחות מחצי שנה אחרי שחגגה זכייה באליפות? ז'וזה מוריניו הורחק מהמשחק וצפוי לספוג השעיה לאחר שספג עונש על תנאי. אגב, ז'וזה מוריניו רשם את ההפסד השישי שלו ב-12 משחקי הפרמיירליג האחרונים. לפני כן, הוא הפסיד בשישה משחקים מתוך 64 משחקי פרמיירליג. כך נראית קריסה.

ווסטהאם המפתיעה עלתה ליתרון בדקה ה-17, אחרי שההגנה הכחולה לא הרחיקה טוב הגבהה לרחבה ומאורו סראטה בעט שטוח מהאוויר, פנימה. צ'לסי לחצה במטרה להשוות ובדקה ה-41 כמעט עשתה את זה, אחרי שנראה שכדור של קורט זומה פגע במשקוף ועבר את קו השער. צוות השיפוט הזדקק לטכנולוגיית קו השער, ואז התברר שהכדור עבר את קו השער ב-95 אחוזים מהיקפו, לא מספיק בשביל 1:1.

בדקה ה-44 הצרות של צ'לסי החמירו, כשנמניה מאטיץ' ספג כרטיס צהוב שני והורחק ובירידה למחצית ז'וזה מוריניו הוזמן לחדר ההלבשה של השופטים ושם שמע שהוא בעצמו מורחק בעקבות דברים שאמר. דווקא כשהיא ב-10 שחקנים ובזמן שהמאמן שלה יושב ביציע, צ'לסי הצליחה לחזור בזכות שער של גארי קייהיל בדקה ה-56, אבל 11 דקות לסיום אנדי קארול עלה מצוין לכדור גובה בתוך הרחבה ונגח פנימה. 1:2 לווסטהאם בסיום ומוריניו בדרך לעוד שבוע קשה.

אגב, ווסטהאם השלימה ניצחונות על רבות מהגדולות של הליגה. הפטישים ניצחו העונה כבר את ארסנל בחוץ (0:2), את ליברפול בחוץ (0:3), את מנצ'סטר סיטי בחוץ (1:2) ועכשיו גם את צ'לסי (1:2).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
95 אחוזים, לא מספיק. הכדור של זומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארסנל - אברטון 1:2

שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול על באיירן מינכן בליגת האלופות, הצליחה הקבוצה של ארסן ונגר לרשום ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות עם 1:2 ביתי מול אברטון. אוליבייה ז'ירו ולורן קוסיילני כבשו לזכות ארסנל, שטיפסה אל המקום הראשון לפחות עד מחר ותישאר שם אלא אם מנצ'סטר סיטי תעשה לפחות תיקו או שמנצ'סטר יונייטד לא תנצח 0:4 ומעלה. אברטון ירדה אל המקום העשירי עם 13 נקודות.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-36 לאחר שהגבהה יפה של מסוט אוזיל מצאה את אוליבייה ז'ירו, שנגח פנימה את ה-0:1. שתי דקות בלבד חלפו וארסנל מצאה את השני, ושוב זה היה בנגיחה. הפעם סנטי קאסורלה הגביה כדור חופשי מצד שמאל ולא אחר מאשר לורן קוסיילני עלה גבוה וניצל יציאה לא טובה של טים הווארד כדי לנגוח פנימה את ה-0:2. הטופיז הצליחו לצמק עוד לפני המחצית הראשונה. ג'רארד דאולפאו מצא את רוס בארקלי, שהשתלט יפה על הכדור ובעט מ-20 מטר, כדור שפגע בגבריאל וקפץ פנימה כדי לצמק ל-2:1.

ארסנל הייתה קרובה מאוד ל-1:3 בדקה ה-69, אבל בעיטה של ז'ירו המסוכן נעצרה במשקוף. אברטון כמעט הצליחה למצוא שוויון מן העבר השני בדקה ה-79, אבל נגיחה של רומלו לוקאקו ממצב מצוין שפשפה את המשקוף ועלתה מעל השער. גארת' בארי האורח הורחק לפני הסיום.

לורן קוסייליני שחקן ארסנל (שמאל). GettyImages
התותחנים בפורמה טובה. קוסיילני חוגג עם קאסורלה/GettyImages

משחקים נוספים

אסטון וילה - סוונסי 2:1
לאסטון וילה: ג'ורדן איו (62). לסוונסי: גילפי סיגורדסון (68), אנדרה איו (87)

לסטר סיטי - קריסטל פאלאס 0:1
ללסטר סיטי: ג'יימי ורדי (59)

נוריץ' - ווסט ברומיץ' 1:0
לווסט ברומיץ': סולומון רונדון (46)

סטוק סיטי - ווטפורד 2:0
לווטפורד: טרוי דיני (43), אלבן אבדי (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully