וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "98 אחוז מהמשחק שלנו היו בסדר. זה לא היה היום הגרוע בחיי"

מאמן ליברפול רשם בכורה מאכזבת באנפילד, כשסיים רק בתיקו 1:1 מול קאזאן, אבל יצא מעודד: "קשה לשחק מול עשרה שחקנים. הייתי צריך להביא מתנה לבית החדש ואני לא מרוצה ממנה, אבל אבוא פעם נוספת"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
"אני כאן כדי לאמן מועדון כדורגל, לא לשנות את המשחק האנגלי". קלופ/GettyImages

יורגן קלופ עדיין לא ניצח עם ליברפול, לאחר 1:1 מול רובין קאזאן בליגה האירופית שהיה התיקו השני שלו בשני משחקים בקבוצתו החדשה. ליברפול הסתבכה בבית ב' של המפעל, כשאחרי שלושה מחזורים יש לה שלוש נקודות בלבד - אך למזלה היא שניה, כשלקאזאן ולבורדו יש שתי נקודות בלבד.

הגרמני הודה בסיום המשחק אתמול כי לא היה מרוצה מהיכולת במשחקו הראשון באנפילד, אך הביע ביטחון שקבוצתו יכולה לעלות לשלב הבא. "כשבאים בפעם הראשונה לבית חדש, נהוג להביא מתנה. אני לא מרוצה מהמתנה שהבאתי הערב, אבל זו הייתה הפעם הראשונה ואני אבוא פעם נוספת", אמר הגרמני.

אוהדי ליברפול עם צעיפים בדמותו של יורגן קלופ. רויטרס
אוהדי ליברפול מקבלים בברכה את המאמן החדש/רויטרס

"היה משחק מעניין מאוד, אתגר גדול לנוכח היכולת של קאזאן. הם היו טובים מאוד, ועלו ליתרון", אמר קלופ. "כבשנו אחרי שהם קיבלו כרטיס אדום. לפעמים זה יתרון גדול לשחק מול עשרה שחקנים, ברוב הפעמים הם מפסיקים לשחק כדורגל ומתבצרים כגוש אחד. היו לנו הרגעים שלנו, ובנטקה פגע בקורה. בסך הכל, הייתי אומר ש-98 אחוז היו בסדר. לא מושלמים. הבעיה היא בשני האחוזים האחרים של המשחק. זו לא הייתה רמה גבוהה, אבל זה לא היה היום הגרוע בחיי".

"הקבוצה לא בטוחה בעצמה, אולי השחקנים קצת אבודים. אבל חזרנו, ומול עשרה שחקנים זה בלתי אפשרי לעתים. הם לא יצאו להתקפה, היינו חייבים למצוא פתרונות ולא הצלחנו".

בתשובה לשאלה האם הוא האיש שישיב את הרומנטיקה לכדורגל האנגלי, ענה קלופ: "לא אמרו לי שזה חלק מדרישות התפקיד. אני כאן כדי לאמן מועדון כדורגל, לא לשנות את המשחק האנגלי. אני לא חושב שאני חזק מספיק או חכם מספיק כדי לעשות את זה. עלינו לקדם את המשחק שלנו כך שהאוהדים יהנו ממנו. היום היו רגעים שהם יכלו ליהנות מהם, הם ראו שחקנים שמשחקים עם הלב. זו לא הייתה רמה עולמית, אבל כדורגל יכול להיות גם כך. זו התחלה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יורגן קלופ מאמן ליברפול. AP
"אני לא מרוצה מהמתנה שהבאתי לבית החדש". קלופ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully