וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלט ועטר צפויים לפתוח במכבי חיפה, ז'אורז'יניו חוזר להרכב סכנין

רוני לוי מתכנן מספר שינויים בהרכב, כשגם דרינצ'יץ' צפוי לפתוח. עטאא ג'אבר, שובל גוזלן וחן עזרא צפויים לרדת לספסל. הברזילאי של סכנין חוזר מפציעה, רן בן שמעון הגיע לאימון מכבי פתח תקוה

קובי אליהו

המשחקים:

בני סכנין - מכבי נתניה
שבת, 17:45, דוחא, שופט: צביקה לוי.

מכבי פתח תקוה - הפועל רעננה
שבת, 18:00, המושבה, שופט: לירן וקסברגר.

הפועל כפר סבא - הפועל חיפה
שבת, 19:00, לויטה, שופט: מנשה משיח.

בני יהודה - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:30, בלומפילד, שופט: אורן סימיניאן.

מכבי חיפה - הפועל עכו
שבת, 20:00, האצטדיון העירוני בחיפה, שופט: אלי חכמון.

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב
ראשון, 20:30, טוטו טרנר, שופט: אלון יפת.

מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים
שני, 20:55, בלומפילד, שופט: גיא ברגר.

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יחזור להרכב. דרינצ'יץ'/יוסי ציפקיס

14:35: בני סכנין - שחקנה המושעה של הקבוצה פיראס מוגרבי התנצל בפני יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס באימון היום. זאת כפי שנקבע בוועדת המשמעת.

13:20: מכבי חיפה - אביחי ידין וקובי מויאל לא ייכללו בסגל הקבוצה. רוני לוי אמר לשחקנים: "תבואו כמו גברים ותילחמו. עכו תבוא לצופף ולהילחם". (איציק יצחקי)

12:40: מכבי פתח תקוה - המאמן רן בן שמעון, שאביו נפטר אתמול והיה ממילא מורחק מהמשחק מול הפועל רעננה, הגיע לאימון ואמר לשחקנים: "אנחנו כמו משפחה, הרגשתי מחויב לבוא. יש משחק קשה, אבל אלו החיים. אני סומך עליכם". (איציק יצחקי)

11:35: בני סכנין - הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו צפוי לחזור להרכב אחרי פציעה ארוכה ממנה חזר כמחליף בשבוע שעבר. פיראס מוגרבי מושעה עקב התקרית במחצית המשחק מול הפועל תל אביב וייעדר. (שלמה וייס)

10:45: מכבי נתניה - במועדון ממשיכים במאמצים למצוא רוכש, ואתמול סייר איש העסקים תלמוד אדאמוב באיצטדיון עם ראשת העיר מרים פיירברגר, והבטיח להשיב בשבועות הקרובים. "אנחנו מקווים שהוא יצטרף, אבל לא יודעים להעריך סיכויים", אמר גורם במועדון. (שלמה וייס)

10:00: הפועל חיפה - פז'מיסל קובארז' צפוי לפתוח בהרכב מחר כאשר גם אופק פישלר צפוי להמשיך ולקבל קרדיט. מי שעשוי לרדת לספסל הוא ז'רקו קוראץ' כשאדריאן רוצ'ט צפוי להחליפו. (שלמה וייס)

09:55: עירוני קרית שמונה - בקבוצה השתתפו הבוקר במירוץ לזכר רס"ן אורי אזולאי ז"ל, תושב העיר שנפל בעת פעילות מבצעית בלבנון. המירוץ שהתקיים בפעם ה-19 היה הפעם מוטל בספק בשל מיעוט משתתפים כאשר ראשי המועדון שמעו על כך ונרשמו ביחד עם כל השחקנים למירוץ כדי לקיימו. (שלמה וייס)

09:30: מכבי חיפה - בקבוצה רוצים לצאת מהמקום האחרון, ורוני לוי יודע כי הבעיה המרכזית שלו היא בחלק ההתקפי. אתמול במהלך אימון חלוצים שערך הוא ביקש מהחלוצים יותר ריכוז מול השער. מי שהרשים את המאמן הוא בעיקר גליינור פלט, שיפתח מחר על חשבונו של שובל גוזלן שהושעה מהנבחרת האולימפית. ניקולה דרינצ'יץ' יפתח במקום עטאא ג'אבר, אלירן עטר שחש כאבים אתמול באימון אמור להיות כשיר למשחק ולפתוח במקום חן עזרא. אוראל דגני יפתח בעמדת המגן במקום אייל משומר הפצוע ואילו דקל קינן יחזור לעמדת הבלם. (איציק יצחקי)

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully