וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: גולדן סטייט רמסה את הלייקרס, שארלוט נוצחה לראשונה

האלופה אותתה על כוונותיה עם 97:136 על הלייקרס במשחק האחרון לפני פתיחת העונה (24 לקרי), ההורנטס ספגו הפסד ראשון בקדם עונה עם 98:86 מול אינדיאנה, 109:115 לקליפרס על פורטלנד

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הספירה לאחור נמשכת, וארבעה ימים לפני פתיחת העונה, קבוצות ה-NBA עורכות את משחקי קדם העונה האחרונים. הלילה (בין חמישי לשישי) נערכו חמישה משחקים. גולדן סטייט דרסה את את הלייקרס 97:136, בוסטון טאטאה את הניקס עם 85:99 ביתי, אינדיאנה גברה על שארלוט 86:98, ויוטה הביסה את דנבר 78:98.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מוכנים ומזומנים. קרי/AP

לוס אנג'לס לייקרס - גולדן סטייט 136:97

רגע לפני פתיחת העונה, הווריירס הכניסו לעניינים את כל הכוכבים בסטייפלס סנטר. זה נגמר בחגיגה גדולה של הספלאש ברארדס סטף קרי את קליי תומפסון, שתרמו 24 נקודות כל אחד, ובניצחון קליל על חשבון הלייקרס האומללים, שלא שיתפו את קובי בריאנט. הווריירס חיממו ידיות עם 16 מ-31 מהשלוש ו-31 אסיסטים, ופרט לצמד חמד, גם האריסון בארנס היה מצוין עם 23 נקודות. לו וויליאמס קלע 19 למפסידה.

יוטה - דנבר 78:98

ללא עמנואל מודיאיי, ז'ופרה לוברן ו-ווילסון צ'נדלר, לנאגטס לא היו תשובות להגנת הברזל של הג'אז. יוטה קיבלה תרומה נאה מטריי ברק (17), שלטה מתחת לסלים בזכות רודי גובר (14 נקודות, 11 ריבאונדים) ונעזרה גם ברוקי ראול נטו, שסיפק את משחקו הטוב ביותר בקדם עונה עם 10 נקודות. דנילו גלינארי הוביל את המפסידה עם 19.

אינדיאנה - שארלוט 86:98

אחרי מאזן נקי מהפסדים בקדם עונה, גם שארלוט לא נותרה בלתי מנוצחת, רגע לפני שהדבר האמיתי מתחיל. ההורנטס העניקו מנוחה למרבית השחקנים הבכירים, כולל אל ג'פרסון, ג'רמי לין, ניקולא באטום וספנסר הוז, וראו איך פול ג'ורג' המתקאמבק רושם עוד תצוגה חיובית ומנצח את המשחק עם 23 נקודות. צ'ייס באדינגר הוסיף 17. הרוקי פרנק קמינסקי קלע 19 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'רמי לין, קמבה ווקר, שארלוט הורנטס. AP
אפשר לנוח. קמבה ווקר וג'רמי לין/AP

בוסטון - ניו יורק ניקס 85:99

כרמלו אנתוני פתח בעצלתיים, החטיא את ששת הזריקות הראשונות ולא קלע ב-20 הדקות הראשונות, והסלטיקס ניצלו זאת כדי לאסוף עוד ניצחון בקדם עונה. ג'ארד סאלינג'ר בלט עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, טיילר זלר הוסיף 15 וג'יי קראודר תרם 13. חוסה קלדרון הוביל את הניקס עם 17.

לוס אנג'לס קליפרס - פורטלנד 109:115

אם תהיתם איך תיראה העונה של פורטלנד עם דמיאן לילארד ככוכב יחיד, הערב התקבלה התשובה. הגארד לקח 30 זריקות מהשדה, הפגיז 39 נקודות לצד 9 אסיסטים ו-8 איבודים, ועמוק בתוך הרבע השלישי, נראה היה שזה יספיק לניצחון. אבל הקליפרס התעוררו, מחקו פיגור 35, פול פירס קבר סלים רצופים ברבע האחרון והקבוצה המוכשרת של דור ריברס גירדה ניצחון נוסף. בלייק גריפין סיים עם 22, פירס הוסיף 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully