וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ג'רמייה קרייסברג הפצוע שוחרר

22.10.2015 / 20:41

הסנטר המתאזרח (22, 2.08) שלא שיחק מאז פתיחת העונה בשל פציעה בגבו יעזוב את הירוקים. ג'ף רוזן: "נשמח לראות אותו במדי קבוצת הפיתוח שלנו"

one

בווידיאו: מכבי חיפה מול הפועל אילת מהמחזור האחרון

מכבי חיפה שחררה הערב (חמישי) את הסנטר המתאזרח ג'רמייה קרייסברג, מבלי שזה שיחק באף אחד ממשחקי הקבוצה העונה. הסנטר, שהגיע למדים הירוקים אחרי שסיים את לימודיו במכללות בקיץ האחרון, סובל מפציעה בגב שבעקבותיה גם לא יצא למסע המשחקים של הירוקים בארצות הברית, ובקבוצה החליטו לשחררו לאלתר. "אנחנו מאחלים לג'רמיה החלמה מהירה וכשיבריא נשמח לראות אותו במדי קבוצת הפיתוח שלנו, המיאמי מידנייטס", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן.

קרייסברג בן ה-22 (2.08 מטר) שיחק עם נבחרת העתודה של ישראל באליפות אירופה לפני ארבע שנים ורשם בה 12.3 נקודות בממוצע. ב-2009 הוא זכה עם נבחרת ארצות הברית למכביה במדליית הכסף. הסנטר הצעיר שיחק במשך ארבע שנים בקבוצת הכדורסל של אוניברסיטת ייל היוקרתית וקלע 6.9 נקודות בממוצע למשחק. הוא אף קיבל את תואר רוקי השנה של האוניברסיטה, אולם בעונה האחרונה לא שיחק ועבר לנורת'ווסטרן מאילינוי, לשנה חמישית בקולג'.

הפציעה של קרייסברג היא השלישית שפוקדת את הקבוצה מאז תחילת העונה. הפצוע הראשון היה קני באלינג'ר שהגיע מקבוצת הפיתוח של הירוקים, והוחלף באמיר סלסטין. לאחר מכן וויל גרייבס נפצע בברכו, אך בקבוצה הוחלט שלא לשחררו, וכעת נפצע גם המתאזרח. מכבי חיפה פתחה את העונה עם ניצחון ביתי משכנע על עירוני נהריה, והמשיכה עם הפסד דרמטי בחוץ נגד הפועל אילת. הירוקים יארחו את הפועל תל אביב ביום שני במסגרת המחזור השלישי.

הכדורסלן האמריקאי ג'רמייה קרייסברג. AP
לא שיחק לרגע. קרייסברג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully